Zo....even een schoonmaakpauze.... Afwas is klaar, wc ook. Alleen nog even stofzuigen voor mijn vader straks belt dat hij er aan komt!
Ohh Zussie wat een super mooi behangetje met die vogels! Ik vind die blauwe kleurook heel mooi! Balen Roos! Gelukkig wel weer een mooie cyclus! Ik had gisteravond opeens schoonmaakwoede, hahah.. Heb de douche, toilet gedaan. En heb de keukenkastjes allemaal afgenomen en lekker de dweil door de keuken en kamer gehaald. Heerlijk! Manlief deed de booschappen en om 8 uur waren we klaar en was alles netjes. Nu hoef ik vandaag niks meer te doen, heerlijk! Net op de fiets boodschappjes gedaan, tsss... panty was er niet meer in mijn maat. Misschien komt ie dinsdag weer binnen... afwachten maar. Voor oma is het trouwens een thee pakketje geworden. Pakje vruchtenthee, chocolaatjes etc.
Een meisje?? Ohhh wat balen, nu weet je nog niks! Tss... t blijft wel spannend bij jullie hoor! Arme jij!
ah lief van je zussie! toen ik het typte dacht ik wel aan jou.. maar hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn!
goed bezig jullie allemaal met schoonmaken! ik heb gister heel het huis gestofzuigd en wasjes gedaan, vadaag ook nog wat wasjes en nog even dweilen overal. the voice was echt weer leuk gister. ik had van tevoren ook meegedaan met die app. maar die app doet soms een beetje raar. die engelse was echt grappig, ik vond niet dat ie mooi zong, maar hij was echt een leuk mens! die sharon vond ik echt supergoed! ah leuk yara dat je zo verliefd bent op je neefje! en jullie komt ook echt wel!
Ik ga mezelf nu nog even motiveren tot stofzuigen.... dan heb ik alles gedaan wat ik vandaag moest doen van mezelf! En dan straks lekker naar mijn ouders... Moet even alle spullen bij elkaar rapen.... niet vergeten die kortingsbonnetjes van de bouwmarkt mee te nemen... Yaar, heb je trouwens al bericht van de Praxis?
Ships... Paps is er over een kwartiertje, en ik heb nog niet gestofzuigd... Naja jammer dan... Ik ga wel afsluiten nu! Fijne dag verder meiden!
arghhh,soms zou ik m`n husband achter het behang willen plakken.Dat behang wat jij bij me vind passen zussie vind ik een prima optie,daar kijk ik even veel liever tegen aan Echt onvoorstelbaar...irri irritante vent :x Zeeb,nahhh het moet niet gekker worden zeg.Ik zou echt proberen om nog een paar weken geduld te hebben...en dan met een 3d echo zien ze het echt wel goed.Ik ben erg tevreden over babyecho Son.Maar mss moet je echt geduld hebben.Op de echo foto`s denk ik trouwens een hamburgertje te zien...en hamburgertje=meisje.Maar goe,zoveel ervaring heb ik nu ook weer niet. Zussie,hup aan de poets jij Yara,lekker klusje zeg...weg met die zooi.Je kan er maar vanaf zijn.' Rosemarie,balen van je ongi.Heb je nu een nette cyclus? Marktplaats...gratis af te halen,husband van trotsemams
Danku danku.... Maar de kast komt tegen een groene muur, dus daar wil ik wat anders in Ik denk trouwens aan de echo foto's van Zeeb ook een meisje te zien. Maar heb er ook niet zo veel verstand van... En nu ga ik echt! Mams, sterkte met die vent van je!
Ojee Mams is je mannetje weer bezig. Ik heb al een keer op m geboden hij vergeet dat hij moet meeveren met een zwangere. Nichtje ligt in coma, katjes durven weer binnen. Zo grappig, ze weet alles nog Precies van de vorige keer. Je denkt dat ze vergeten maar echt niet. Straks broeryje op visited. Die Wil ook zn nichtje en ons bed zien.
Bieden=afhalen Lente Dussss...zal ik m`n adres mailen En vergeten dat hij moet meegeven...hij vergeet wel meer dan dat..Tsss. Gezellig dat je nichtje er is! Haha,hier zijn de katten er ook altijd vandoor als het ze te druk is. Ik ben er ook weg van...heb m`n nieuwe outfit aan...Zal vragen of dochter straks een foto maakt (ga ik echt niet aan husband vragen,die mag lekker in z`n sop gaarkoken thuis haha).
Ik spring weer even in. jullie raden t nooit, om 18.00 weer een echo die waar ik afgelopen week geweest was nog eens aan de tel gehad en ze zei ik vind t vreemd, kun je niet langskomen vanmiddag! Prima ze zou het zo raar vinden als ze het fout gezien had dat ze nog eens wilde kijken
ojee mams, wat heeft mannetje gedaan? lentekind, was het gezellig met je nichtje? jammer dat het geen lekker was, dan kon je nog naar buiten. mooi dat je nieuwe bed lekker slaapt nou zeeb dat is nooit erg, een extra echo! ben benieuwd!
Zussie, heb nog geen bericht van de praxis, ben benieuwd,, als ik vilgnece week nog geen bericht heb gaat de brief naar het hoofdkantoor Zeeb, whaha, jij bent echt geniaal! Veel plezier met je echo! Zie nu dat het al 18.00 uur is, ben benieuwd wat het nu weer is als je terugkomt Roos, fijn dat je weer een goede cyclus hebt. Hoop echt voor je dat het weer snel raak is! Hier hebben we eindelijk alle zooi naar de stort, en eetkamerlamp opgehangen en barretje gebeitst ga nu ff eten, tot straks meiden!
het is rustig hier ben benieuwd yaar, of je wat hoort van de praxis, hoop het! was ook echt stom dat ze dat niet gezegd hadden.
zo nichtje ligt te slapen (en dat terwijl ze pas om 16.45uur wakker werd) echt, die slapen alleen jmaar hahaha. Nu even lekker tijd voor hier. mannetje doet nog een kopje koffie en gaat dan op verjaardag. Zeeb wat goed dat je vanavond nog een echo hebt! Ik ben heel benieuwd wat eruit is gekomen dus ik hoop dat je nog ffies hier online komt!
nou ze dácht inderdaad meisje, maar zag het niet 100% Wij wachten maar op de 20 weken echo met shoppen haha maar mijn gevoel van meisje is nu weer sterk hoor