zwangerschapspagina-Addicts deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oh zeeb wat lijkt me dat toch lastig. Ik zou ontzettend in onzekerheid gebracht zijn.
    En nu, wachten tot de 20 weken echo?

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa wachten tot ik los ga het shoppen :D
    het is wel vervelend ja, maar ach een baby komt er :)
    hopelijk zien ze het met 20wk wel zeker, een verrassing tot de bevalling hoeft voor mij niet :p

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb het in elk geval nog nooit zo gehoord zoals bij jou haha. Dit houdt het wel echt heel erg spannend. En die 4 weken kunnen er ook nog wel bij:D
    Ik kan me wel voorstellen dat je graag wilt gaan shoppen. Zou ik ook hebben.

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ohh Zeeb wat een gedoe! Nog maar ff afwachten dus!

Mensjes fijne avond verder, ik zoek mn bedje op!

Truste!

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,
    Ik moest me net nodig naar de wc...En nu is m`n buik zo leeg...beeb heeft feest,want er is weer ruimte haha En ik ben klaarwakker,het was ook zooo koud onderweg naar de wc :p

Gister nog wel gezellig gehad.Ach,husband die vind het gewoon niet altijd nodig om dingen te bespreken.Ik snap dat niet,ik ben echt een open boek.Maar goed,dan praat hij ergens niet over..en als dat er dan uiteindelijk uit komt dan doet hij alsof ik gek ben (want hij had 1x,een paar weken geleden er iets over verteld)..Zijn niet altijd grote dingen,soms ook wel.Ik vind het gewoon idioot,je bespreekt toch alles met elkaar? Ik bedoel,we zijn getrouwd..geen buren :p

Lente,volgens mij heeft nichtje het prima naar haar zin bij jullie.Gezellig zeg :D Tot wanneer blijft ze?

Zeeb,je ben vast recordhouder echo`s laten maken :p 20 weken ben je zo,time flies!

Yara,vandaag ook weer aan de klus?Of even een relaxdagje? Heb je al foto`s van de keuken gemaakt?

6. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    nou zeeb wat een spanning! dan maar even afwachten tot de 20 weken.

gelukkig is het weer goed met je mannetje mams. die van mij is ook niet echt een prater hoor. hij kan wel goed luisteren;)

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik herken het ook heel erg hoor mams!
    Ik voel me soms gewoon een beetje een buitenstaander van zijn leven omdat hij dingen gewoon niet met mij deelt. Maar hij heeft daar blijkbaar gewoon niet zo'n behoefte aan. Als ik dan uitleg dat ik het gewoon belangrijk vind om te weten wat er in hem om gaat en waar hij mee bezig is, om van gedachten te wisselen en zijn mening over dingen te weten, dan krijg ik inderdaad zo'n reactie van: 'Ja, maar vorige week zondag heb ik toch dat en dat verteld'.
    Zucht...
    Soms neem ik er echt de tijd voor, ga ik gewoon bij hem zitten en heel veel vragen. Op een gegeven moment komt hij dan wel los en vertelt hij wel dingen. En dan zegt hij achteraf altijd dat het zo fijn is om over dingen te praten, hahaha!
    Maar uit zichzelf een beetje een diepgaand gesprek voeren.... niet vaak in ieder geval!

Hier ga ik vandaag beginnen met inpakken, wiehoe!
    Heb eerst even een wasje er in zitten, maar ga straks wat doosjes van beneden halen en vast wat boeken inpakken en misschien het dressoir uitzoeken enzo.... Nu gaat het heel echt worden!

Gisteren trouwens het 'nieuwe' behangetje aan mijn mannetje laten zien. Hij was niet meteen enthousiast :p Hij snapte wel dat ik het mooi vond maar hij vond het een beetje truttig... en hij was net gewend aan het idee van olijfgroen :p
    Dus ik zeg.... ja maar het is wel de kleur die jij wilde... en ik hoef geen hele muur ermee, alleen 1 strook achter de eettafel.... en bovendien krijgen we een hele grote stoeren steigerhouten tafel dus dat heft dan wel weer op.
    Toen zei hij niks meer... dus ik vroeg wat nou de bedoeling was, want ik wil toch weten of hij het nou goed vindt of niet...
    Zegtie: ja, daar ga jij toch verder over, ik zie het wel....
    Vind ik niet zo leuk, want ik wil dat hij ook enthousiast is over iets en gewoon duidelijk zegt of ik nou iets kan bestellen of niet... Nu heb ik er echt een beetje zo'n onduidelijk gevoel over.... naja....

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh je moet er gebruik van maken. Als hij zegt dat jij erover mag gaan dan moet je dat lekker doen;) Mannen moeten op de een of andere manier altijd langer wennen aan iets nieuws dan wij. Aan kleding moet die van mij ook altijd wat langer wennen. En vervolgens zeggen dat hij het altijd al mooi vond;)

Mijn nichtje is nu net weer naar huis. Het was gezellig en nu kan ze de terug reis lekker slapen. Wat is het toch een heerlijk hummeltje.
    Nu mijn huis eens aan kant gaan maken en tijd voor een koppie met mijn mannetje.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @lente, al een nieuwe ronde zie ik aan je banner ?
    heb het misschien gemist hoor na al het gedoe van gister eigenlijk niks meer bijgelezen

@mams, herkenbaar hoor, hier ben ik ook altijd degene die maar wil praten of dingen bespreken. vriend heeft meer zoiets van ja hoezo, we zien het toch wel.
    en hij is ook zo van 1x iets zeggen en dan is het wel klaar voor hem.

@zussie, leuk weer aan het inpakken! Nu schiet het wel op allemaal! :)

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Whaha, zo herkenbaar, die niet pratende mannen! Ik heb hier ook een niet-prater, is af en toe best lastig;)

Mams, vandaag ook nog een klusdag. De laatste dingetjes ophangen, en nog poetsen en dan is het klaar! Dan maak ik ook de foto's:)

Krijg vanavond nog mn ouders op bezoek, dus ik ga aan de slag! Kom tussendoor wel ff spieken hier;)

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nog steeds niet ongi Lente?
    Leuk he, zo'n frummeltje om je heen.... ik vind het ook zo heerlijk om op de kindjes van een vriendin te passen. Lekker tutten :)

Je hebt ergens wel gelijk, maar ik vind de mening van mijn mannetje gewoon heel belangrijk.
    Het is ook zijn huis, en ik wil gewoon dat hij zich er ook in thuis voelt en dat niet iedereen die ons huis binnen stapt zegt: 'Zo, Zussie heeft zeker de inrichting gedaan?'.
    Ik wil gewoon dat er ook dingen in staan die typisch hem zijn....
    Maar aan de andere kant moet hij inderdaad langer aan dingen wennen, en ik weet wel dat als ik het gewoon doe, hij het heel mooi vind. Maar ik vind het gewoon fijn als hij zegt dat het goed is....

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,jaaa precies zoals jij het zegt.En ik ben daar al zo makkelijker in geworden,wil niet dat het beklemmend is zeg maar.Alleen sommige dingen,dat snap ik gewoon niet...Het is toch fijn om dingen waar je aan denkt,je frustraties,of je vreugde te delen?Is toch veel leuker...
    Het komt ook omdat we daarin zo anders zijn,ik zeg altijd alles tot in detail (tegen husband dan he,niet tegen jan en allemaal)...en hij zegt het verhaal in grote lijnen nog niet eens.
    Dus ik maar ratelen en ratelen haha...dat doe ik ook als ik het ineens in m`n bol krijg.Dan denk ik ja hey..nog "maar" 30 weken..en we moeten nog zoveel doen.En mannetje is niet zo vlug dan,die denkt dat komt wel goed.Dan begin ik daarover te spuien,krijgt mannetje het op z`n heupen.Niet dat het meteen effect heeft dan :p Mannen? Soms snap ik helemaal niets van ze.

Dat onderstukje tekst van je herken ik dan ook helemaal zussie,alleen maak ik daar dan wel meteen dankbaar gebruik van :D

Ik heb vanmorgen fijn gepoetst boven,de rest ook even aan het werk gezet (ja die blijven gerust beneden als ik boven alles aan het opruimen en poetsen ben...dacht het niet haha).
    Meisje heeft flink geholpen,dat vind ik dan weer zo lief.Ze wou graag dweilen,oke hoor...dat mag gerust van mij :p

Nu ff chillen en dan zo beneden verder poetsen...hoewel het niet zoveel meer is beneden,mss doe ik dat vanavond wel.Ben ik gelijk klaar voor morgen hihi
    Mannetje is na het middageten dan eindelijk verder gegaan aan het afdak,hij heeft maar een paar schoppen onder z`n kont nodig :p

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Kijk,aan jullie heb ik wat..jullie herkennen het gelukkig :D Doet een mens goed :cool:

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zeeb, mijn banner loopt niet goed. Ik heb het er boven gezet. Ik ben nog niet ongesteld geworden maar heb geen zin om steeds mijn dagen te gaan opschuiven. Ik wacht wel tot het zich aan dient en dan verander ik mijn banner wel.

Oh het is heerlijk zo´n hummeltje. Het is echt handen bindend maar het is erg gezellig. De katten begonnen net aan haar te wennen haha

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha ja leuk is dat.
    Als iedereen het herkent zal het wel het gebruikelijke verschil tussen mannen en vrouwen zijn :p

Mijn mannetje heeft in zijn hoofd ook regelmatig iets al aan mij verteld.... dan begint hij ineens ergens over en dan heb ik geen flauw idee waar hij het over heeft. Maar dan is hij in de volste overtuiging dat hij het echt al aan me verteld had :p
    Ach ja...
    Af en toe heb ik er echt een soort dip door, dan voel ik me echt een soort van eenzaam in mijn eigen relatie, heel vreemd. Wat ik net zei, een soort buitenstaander. Is voor mannetje heel moeilijk te begrijpen omdat hij er totaal geen last van heeft. Maar als ik het aangeef, dat het weer zo ver is dat ik me somber ga voelen daardoor, dan gaat hij wel altijd heel erg zijn best doen meer tijd met me door te brengen enzo. Dat vind ik dan wel lief!

Haha mams, dat 'in je bol krijgen' is ook ZO herkenbaar!
    Ik kan me ineens alles beseffen wat nog moet gebeuren en dan stort ik dat allemaal over mannetje uit inclusief het tijdsbestek dat we nog hebben om dat allemaal te realiseren, en dan moet het wat mij betreft meteen gebeuren!
    Mijn mannetje stelt altijd alles uit tot het laatste moment, en het frustrerende is dat het hem ook nog altijd lukt om het voor elkaar te krijgen. Hij zou eigenlijk eens heel hard op zijn b*k moeten gaan wat dat betreft, maar hij kletst het allemaal wel weer aan elkaar....

16. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden!

Sorry, ben ff weggeweest want voelde me vreselijk ellendig. Pijn ging maar niet over en werd er gewoon echt een beetje dipperig van. Heb wel wat meegelezen maar daar bleef het bij. Nu gelukkig goede medicijnen en de pijn is nu eiiinnnndelijk te onderdrukken dus voel me weer wat beter. Alleen begint nu de misselijkheid dus in te treden whaha! Denk je dat je overal vanaf bent... ;)
    Maargoed, even reageren op de grote lijnen...

@Yara: Wat fijn! Lees net dat jullie bijna klaar zijn met alle verbouwingen. Wat heerlijk! Het einde is in zicht, straks welverdiend genieten :)

@Zussie: En voor jou gaat het bijna beginnen, ook helemaal leuk! Dan komt het zeker dichtbij ineens. Snap wel wat je bedoelt hoor met je mannetje. En denk dat ik dan idd ook een beetje bij m'n gevoel zou blijven van: wil niet dat iedereen ziet dat ik het ingericht heb. Want dat heb je toch al wel, maar dan iets minder opvallend... ofzo.. :)

@Lente: Awww meid jammer! Nouja, gelukkig ben je er lekker nuchter in, op naar de volgende ronde!

@Zeeb: Ik stond echt effe met m'n oren te klapperen hoor toen ik je berichtje over je beeb las.. sjongejonge wat een gedoe, denk je het geslacht te weten wisselt het steeds! Nouja, wat je zegt: nog 4 weekjes en dan weet je het zeker! Het blijft nog steeds spannend!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ahh babs, wat is het toch ontzettend vervelend dat je je niet fijn voelt. Ze weten nog neit waar het nu vandaan komt? Ik hoop dat je met die medicijnen geen/minder last hebt maar dat je wel binnenkort ook mag afbouwen. En tja, die misseijkheid....die hoort er toch echt gewoon bij;)

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nou,dat vind ik dan ook het irritantste zussie..Alles op z`n gemak,alles uit stellen tot het echt niet anders kan.Maar er nooit door in de problemen komen.
    Nu hebben we toch echt samen afgesproken dat we alles af willen hebben als ik 6 maanden ben,omdat we er rekening mee houden dat het de laatste maanden echt heel zwaar kan gaan worden voor mij.En dan is het niet fijn om te moeten stressen.Gelukkig is husband het daar helemaal mee eens.Maar 6 maanden...dat is over ruim 3 maanden al :$ En dat besef zit er bij husband nog niet helemaal,of hij denkt werkelijk dat hij alles af gaat krijgen in 1 weekend ;)

Lente,groot gelijk..die banner aanpassen kan altijd nog :p

Babs,fijn dat de pijn minder is nu.En nu sterkte met de misselijkheid.

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mams ik geef je wel gelijk dat je alles met 6 maanden af wilt hebben. Ik denk dat ik met de tijd ook alles wel een beetje bij tijds af iwl hebben. Je weet nooit hoe je je in het verloop van je zwangerschap gaat voelen dus af is maar af en dan kun je het heerlijk aan iedereen laten zien en weg zwijmelen.;) Elke dag lekker even spieken...oh wat lijkt me dat fijn.

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha aaaach babsies arme stakker!
    Ben blij dat de pijn nu eindelijk onder controle is meis!
    Houden ze het nou nog steeds op je darmen? En wat kunnen ze je daar voor geven dan? (is ook interesse vanuit mijn medische achtergrond :p)

En mams, inderdaad heel herkenbaar.
    Ik plan tegenwoordig gewoon echt dingen in de agenda.
    Wanneer we naar de bouwmarkt gaan om spullen te halen, wanneer we een vloer uit gaan zoeken, etc.
    Want anders zegt hij steeds, oh joh, dat kan later ook nog wel...
    het is nog hardstikke vroeg. En vervolgens moeten we idd het weekend voor we de sleutel krijgen nog alles gaan kopen.

Deel Deze Pagina