Hai meiden! Ik weet dat er al verschillende topics zijn over het zwanger willen worden eind 2011/begin 2012, maar veel van die topics zijn al heel erg groot. Zelf zo groot dat ik niet eens meer kan bijhouden wie er wat gezegd heeft en je dus ook niet echt een band met meiden kan opbouwen. Dus vandaar dat ik een nieuw clubje start. Ik zal mijzelf even voorstellen: Ik ben Brittney, 24 jaar en al 9 jaar samen met mijn vriend. Volgend jaar in mei gaan wij trouwen en vanaf februari (zoals het er nu uitziet wordt ik 9 februari ongesteld) willen we er voor gaan! Ben al een tijdje gestopt met de pil en mijn cyclus verloopt vrij regelmatig. Vanaf januari dus starten met foliumzuur etc. Wie begint er ook in het eerste kwartaal van 2012 en kletst er gezellig mee?? Liefs Brittney
Ik hoor hier eigenlijk niet, we zijn nu bezig met de eerste ronde dus net voor 2012 begonnen.... we konden niet langer wachten! Heel veel succes he! Wat leuk trouwen, wij zijn afgelopen april getrouwd.
@Sweetheart86....snap dat helemaal hoor dat je niet meer kon wachten! Het kost mij ook moeite haha, maarja wil toch in mijn trouwjurk passen straks! Leuk dat jullie ook net getrouwd zijn! Heb je deze maand nog je NOD of in januari? En je mag best meekletsen hoor, je bent een grensgeval
Haha ja ik ben idd een grensgeval hihi. Ja mn mod is geloof ik 28-12. Die dag zou mn menstruatie weer moeten beginnen! Hopelijk dan overtijd!! Ja snap ik hoor, ivm trouwen! Beste is om daarna lekker te beginnen toch, en je ook niet kotsmisselijk op de grote dag mocht je in 1 keer raak zijn! Echt superleuk trouwen hoor en nu voor ons eerste kindje superspannend my god! Haha maarja... Tis nog zo pril allemaal hopelijk gaat alles goed en worden we snel zwanger..