Grrrr word gek van die pop-upreclame van Brugman keukens elke keer als ik in een topic ga of eruit of naar een andere bladzijde wil. Ligt het aan mij of is dit nieuw sinds vanmiddag?
Heb je die ook voor de I-pad dan? Heb er echt nog nooit eerder last van gehad met mijn I-pad, hier niet maar op geen enkele site niet... Net kwam ineens keukenconcurrent naar boven...
Hier ook sinds vandaag, super irritant!! Op mijn telefoon kan ik het niet blokken en als je een bericht wilt schrijven fan schiet ie er precies voor en kan je hem niet meer weg klikken. Reclame is prima maar zo midden op je scherm enorm vervelend!!!
Ik erger me groen en geel, ben nu al drie keer op hun pagina terecht gekomen zonder dat ik dit wil!! (Zo lijkt het voor hun ook nog of de campagne werkt want er word doorgeklikt :x)
Heb er sinds gisteravond geen last meer van gehad, dus weet niet wat het is geweest. Aangezien ik niet de enige was, lijkt het me niet dat het aan mijn iPad heeft gelegen. Maar voor nu is het probleem opgelost.
Ik had er ook last van, en na het verwijderen van m'n cookies was het weg, ook ipad. Fijn dat het is opgelost, sluit ik dit topic voor het overzicht .