Hallo, Sinds een tijd blijft zwangerschapspagina op mijn gsm een paar seconden hangen en daarna sluit de internetpagina zich. Dit gebeurt om de paar minuten. Dit gebeurt de hele tijd en alleen met zwangerschapspagina.nl Ik heb verder helemaal geen problemen met internet of andere sites. Iemand een idee waar dit aan kan liggen??
Beste MoederK, Geen idee. We hebben niks aan de website veranderd de laatste tijd. Misschien toch even de caches en internet bestanden opschonen op je telefoon? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik had hier vanavond ook last van. Highly anoying... Ik heb geen flauw idee hoe dat moet, die caches en bestanden opschonen, maar ik zal eens kijken dan.
Ik heb het als ik zp open op de tablet (android). Vanaf het begin al toen ik de tablet net had, dus toen nog geen volle cache oid. Open dus zp niet meer via de tablet..
Dames, We hebben geprobeerd het te forceren en hebben op allerlei computers, telefoons en devices getest. We kunnen het niet reproduceren. Als je hier last van houdt zou je ons dan per email op de hoogte willen brengen met daarin de volgende gegevens: Op welke pagina zat je? Welke telefoon, laptop tablet of telefoon gebruik je? Welke browser gebruik je? Was je ingelogd toen het gebeurde? Gebeurd het ook als je niet ingelogd bent? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl