Zwangerschapspagina heel sloom

Discussie in 'Over deze site' gestart door MamavanJordy, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi hoi,

Ik had even een vraagje. Sinds een paar dagen is de zwangerschapspagina heel sloom bij mij.

Als ik in mijn mailbox (outlook) de linken aan klik waar ik op ben geabbonneerd dan krijg ik eerst een soort van flikkerbeeld zeg maar te zien net of die iets wil openen maar dan blijft hij op outlook staan.

Als ik daarna dan de pagina onder aan klik (in de balk onderaan bij start) dan duurt het heel lang voordat hij zich opend, ik zie dan een zandlopertje staan die gaat op een gegeven moment weg maar dan nog kan ik niet naar beneden scrollen. Dat duurt ook weer een poosje. Dan lukt het wel.

Zo bij elke nieuwe pagina die ik wil openen.

Ik heb niks bij mij op de pc veranderd of zo.

Weten jullie waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan veranderen want ik vind het heel irritant.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dat ligt toch echt aan je computer, vrees ik ;)

Ik heb nergens last van!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    Ik had het vanochtend ook.
    Maar bij ons heeft het te maken met Ziggo.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Ik heb geen idee, maar ik geef het door aan Jan!

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Hoi,

Nee geen werkzaamheden vandaag of andere dingen die van invloed kunnen zijn op de snelheid van het forum. Natuurlijk kan het soms zijn dat het eventjes wat trager is maar als je er al een paar dagen last van hebt dan zal er iets anders aan de hand zijn. Onderstaande reactie heb ik laatst in een ander onderwerp geplaatst:

Veel problemen liggen niet aan onze site maar aan de manier waarop jouw browser onze site oppakt en verwerkt. Zorg ervoor dat je browser zo schoon mogelijk is. Dit betekent ruim regelmatig de cookies op, verwijder regelmatig tijdelijke internet bestanden en geschiedenis, zorg dat je browser de cookies van Zwangerschapspagina.nl accepteert, gebruik geen browser toevoegingen en hou je browser up to date.

Lotte

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Oke, zal eens kijken daarna. Bedankt.

7. Beheer

Beheer Administrator