Wat leuk! heb mijn naam ondertussen ook wel veranderd ivm privacy (enge stalker haha) maar denk dat veel wel weten wie ik ben. Lijkt mij leuk..kippenhok!
Mooi dan hebben we al cupcakes haha, nu de rest nog. Een centraal punt, een dag, wie komen er allemaal, wat nemen we mee? Waar beginnen we haha...
wat een superleuk idee, count me in!! haha. Picnick of high tea is allebei leuk! Misschien is het handig om een mooi weer en slecht weer plan te hebben?? Ik denk dat we eerst moeten kijken hoe groot de groep gaat worden, dan een centrale plek uitkiezen en dan gaan kijken waar en wat precies. Hoop alleen niet in september, dan ga ik op vakantie,
Ik kom bij de meeting; (vul t lijstje aan) -troelala21 -Nessy -SylCor Wat een superleuk idee! Ik maak ook wel lekker hapjes hoor!
Ik kom bij de meeting; (vul t lijstje aan) -troelala21 -Nessy -Cupcakes -SylCor Zet er maar meteen achter wat ik meeneem. Verder kan je denken aan salades,brood,stokbrood,gevulde eitjes, wraps,fruit,ham/asperge rolletjes,salami/augurk rolletjes,scones, tapas,kaasblokjes,worstschijfjes,satespies met kaas/augurk/knakworstje/zilveruitje, gevuld brood,muffins,cake,taart,baklava,salmorejo,humus,quiche, monchou hapjes,aardappelsalade,pasta salade,pasteitjes etc etc....
Ik kom bij de meeting; (vul t lijstje aan) -troelala21 -Nessy -Cupcakes -SylCor -Saja87 Ik kan wel indische Tempéh maken en mee nemen Zet er maar meteen achter wat ik meeneem. Verder kan je denken aan salades,brood,stokbrood,gevulde eitjes, wraps,fruit,ham/asperge rolletjes,salami/augurk rolletjes,scones, tapas,kaasblokjes,worstschijfjes,satespies met kaas/augurk/knakworstje/zilveruitje, gevuld brood,muffins,cake,taart,baklava,salmorejo,humus,quiche, monchou hapjes,aardappelsalade,pasta salade,pasteitjes etc etc...
maar misschien is het een idee om ook vast een datum te prikken? want ik zet er nu wel op dat ik mee ga, maar ben natuurlijk niet altijd beschikbaar maar echt een top idee! hoop dat ik van de partij kan zijn!
Vinden jullie dat niet heel spannend om af te spreken? Lijkt me zo anders om elkaar ineens in het echt te zien. Typen is zo lekker makkelijk (en anoniem).
Dit is in lunteren. Welkom bij het Uilenbos. Zouden wij met de twin mama,s ook heen gaan ging niet door is redelijk centraal .. Aparte zaal.. Ideetje ik zou idd data neer zetten .. Evt poll wie wanneer kan.. Keuze tussen drie data..
Ik kom bij de meeting; (vul t lijstje aan) -troelala21 -Nessy -Cupcakes -SylCor -Saja87 Ik kan wel indische Tempéh maken en mee nemen -Cherryl.. euhmm ik doe wel de salami-augurk rolletjes en boterhamworst-augurk (ben niet zo creatief hihi) bengeltje86 (mits het niet ver weg is) Zet er maar meteen achter wat ik meeneem. Verder kan je denken aan salades,brood,stokbrood,gevulde eitjes, wraps,fruit,ham/asperge rolletjes,scones, tapas,kaasblokjes,worstschijfjes,satespies met kaas/augurk/knakworstje/zilveruitje, gevuld brood,muffins,cake,taart,baklava,salmorejo,humus,q uiche, monchou hapjes,aardappelsalade,pasta salade,pasteitjes etc etc...
Ik kan in ieder geval niet op 28 en het weekend van 31 augustus. Wij zijn namelijk 28 augustus 20 jaar getrouwd en we vieren het behalve met het gezin op de dag zelf ook nog eens met een groep in het weekend erop.Maar verder zeg maar.... Misschien maak ik ook de salmorejo aangezien ik het makkelijk vind en onwijs lekker.
Haha, ik zie het al voor me. Een groot veld met borden tekst, dat zijn dan de topics..... 1 persoon houd het bord vast en vertelt zijn topic. Een groepje dames drommen er omheen, een paar maken ruzie, een paar kloppen elkaar en ts op de schouder Hihi