Ben nog niet zo heel erg lang op zwangerschapspagina maar zou het ook wel leuk vinden om eens een paar meiden van hier te ontmoeten Alleen weet ik niet of het dit jaar zou kunnen lukken voor mij want langer dan 1 uur auto rijden hou ik niet vol zonder dat ik enorm misselijk wordt wahahaha Mijn man zou ook mee moeten want die is mijn persoonlijke chauffeur Maar ehh bos ? Zeker ervan dat jullie daar zouden willen afspreken? Moet ik namelijk meteen aan zo´n topic denken waar iemand een teek in haar billen had (ja hoor ook ik heb het topic met spanning vervolgd Troelala21 hihihi) Ik hou me dus nog even terug met mijn naam in het lijstje vullen en neem even een abbo op dit topic
Volgens mij, als ze komt, neemt Marnat haar man ook mee Ik zou ook graag komen, maar ligtaan de datums, ik schrijf me er daarvoor ook nog niet bij ... Dorien
Helaas woon ik totáál uit de buurt... Jammer, want ik had de 'teek van de week' (sorry meis ) graag ontmoet... Ik wil jullie in ieder geval bij voorbaat veel plezier toewensen...
welke dag wordt het ? ik wil ook wel mee.. maar wel zonder kids en man....... woon in het gooi dus kunnen ook wel mensen mee rijden dan!!!
he dames, wat een leuk idee, het lijkt me leuk om te komen. i jn veel parken is geen wc gelegenheid, denk dat dat voor de zwangeren en iedereen eigenlijk wel nodig is. waarom maak je er geen Zwangerschapspagina club, dan kan iedereen die wilt komen zich daar aanmelden. zo kun je ook weten waar iedereen vandaankomt en wat iedereen wilt mee nemen groetjess (ik kom uit Amsterdam) (carpoolen,kan ook)
Kan iedereen de maand augustus? Ben zelf 11 tot 20 weg maar daarvoor en daarna ben ik altijd wel thuis. Wat willen jullie weekends of doordeweeks? En we zitten idd met wc daar moeten we ook wat op vinden voor de zwangere dames.