Hmm zie net wel dat het 2.30uur rijden is met de trein voor mij....Heb helaas geen rijbewijs dus kan niet met de auto komen. Dan was het overigens nog 1.55uur maar goed dat scheelt altijd weer 35 min hahah....
Ik kan eigenlijk altijd wel @ troelala, misschien kun je wel met iemand meerijden die bij je in de buurt woont die ook gaat..
Hey hoi, ik ben van 3 tot en met 10 augustus in NL ... ben al wel druk maar mocht de dag mogelijk zijn voor mij dan kom ik zeker!!!! En anders mogen jullie ten alle tijden me opzoeken in France!
Leuk dit, ik hou het in de gaten. Lunteren is goed te doen voor mij gelukkig! Er is bij het Uilenbos een pannenkoekenhuis en een party hoeven. Dus daar kan je vast naar het toilet. Het is ook een kinderboerderij en speeltuin, ik neem aan dat er ook voor de kindjes is gezorgt voor toiletten..
Hoi sylcor, Mij leek het ook erg leuk maar weet eerlijk gezegd niet of we er nu zo'n zin nog in hebben na wat we deze week op ons bord hebben gehad.Zal het overleggen met mijn man.Misschien is het juist een fijne afleiding.
Leuk! Als het niet te ver van Limburg of Brabant is ben ik van de partij! Ik heb niet alles gelezen maar iemand een idee waar het ongeveer zal zijn? Ik ook member vanaf 2006 maar ook van naam veranderd.
Ik kom gerust bij jou op de koffie! Is het een probleem als ik een dag of 7 blijf dan? Ik ben echt niet tot last hoor!
Leuk! Meteen een ideetje opperen.. mocht lunteren toch te lastig worden. Eten & drinken Met speeltuin voor de dames zonder oppas. Ik ben er eerder geweest, erg gezellig en een mooi park.
Ik wil zeker nog een meeting doen we moeten alleen even goed denken hoe en wat omdat we toch wel met vele zijn dan denk ik, en misschien kindjes of zwangere.....
yenolah ik ga volgende week maandag naar portugal... met familie..zitten vlakbij albufeira... grappig