We doen het gewoon bij jou😜 maken we er een pyjama-party van 😂 On topic: lijkt me leuk, maar denk dat ik toch te onbekend ben voor iedereen.
Hihi..dat kun je vragen ja..Je moet ook nog een nieuw plaatje plaatsen, want je hebt hem goed geraden. (film)
Ik heb zowaar na lang over en weer mailen iemand van zp met wie het heel goed klikte in het echt ontmoet. Ik zie haar nu regelmatig. Maar het duurde bijna een jaar voordat ik mn identiteit aan haar prijs durfde geven, dus zo'n meeting zit er voor mij niet in . Ik vind het juist zo fijn om hier anoniem te zijn. Maar uiteraard ben ik soms wel eens benieuwd naar anderen. Dus als jullie meeten mogen jullie wel een camera ophangen en een livefeed hier op zp neerzetten .
Ligt er helemaal aan in welke regio je zo'n meeting wilt doen. Ik denk dat iedereen heel onzeker is bij een eerste meeting. Dat is dus niet iets waardoor je je moet laten tegenhouden. Alhoewel ik zoiets ook wel heel eng vind (ben soms erg verlegen, maar kan ook heel direct zijn en dat vinden sommige mensen moeilijk. Eigenlijk ben ik gewoon een b*tch, haha)
Dit heb ik ook. En ik woon in zuid Limburg, en het zal denk ik centraler in nl zijn. (En ik ben super verlegen en onzeker 'in het echt')
Ik ben wel benieuwd naar wat mensen, maar ik ben zelf nog niet zo lang actief... Als dit allemaal doorgaat wil ik wel in de organisatie. Ik ben echt een mega regelneef