Subforum geboortegedichtjes

Discussie in 'Over deze site' gestart door Skatje, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Kan dit subforum niet gewoon weg? Het staat echt hélemaal onderaan en er is geen kip die dit leest.

Als ik kijk hoeveel onderwerpen er worden gestart, zijn dit er maar 1 of 2 per week. Mag dit niet gewoon onder 'Zwanger zijn' en dan gewoon bij 'Zwangerschap' geplaatst worden? Want je krijgt echt amper tot geen reactie op deze manier en dat vind ik jammer.

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Mee eens!

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik heb er even naar gekeken, maar zie dat onderwerpen best wel bekeken worden, echter het is geen 'goed' lopend topic.
    Dit is al jaren zo en dat zal bij mijn weten niet veranderen als je het topic verplaatst.
    Het topic gedichten is een breed begrip waar vele soorten gedichten geplaatst kunnen worden voor op het geboortekaartje. Het hoort dan ook niet onder het kopje zwangerschap thuis.

Voor nu laten we het staan.

Bedankt voor het meedenken.

Kwebbel

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Kan dan het hele subforum niet verplaatst worden naar 'zwanger zijn' want daar hoort het mijns inziens wel, aangezien iedereen zijn geboortekaartje klaar heeft voordat het kindje wordt geboren? Dan is het wat makkelijker te vinden, want het loopt echt voor geen meter, op de eerste pagina al staan topics die vanwege gebrek aan reacties al zijn gesloten. Zo is het echt een nutteloos subforum.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Het blijft voorlopig staan ;) Dat topics gesloten zijn is omdat er langer dan een maand niet in gereageerd word.

Het topic is gewoon één van de topics waarin leden weinig te vinden zijn. Nogmaals je kan zien dat er wel degelijk gelezen wordt, alleen geen tot weinig reacties.

Iemand die op zoek is naar een gedicht of gedicht wil plaatsen komt mbv de zoekfunctie of anders echt wel bij het topic uit. Het topic leeft gewoon niet zo binnen het forum. Staat los van het feit of het onderaan staat. Kijk als voorbeeld naar vakantie-topic....staat ook onderaan, maar loopt prima.

Deel Deze Pagina