Zwangerschapspaketten ....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juf Mariska, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Hallo meiden,
    Bij welke winkels, bedrijven, instellingen kan je van die gratis zwangerschapspaketten aanvragen? Jaja, ik weet het ... er zit vaak een hoop onzin in, maar toch blijft het leuk!! En we blijven tenslotte Hollanders ... als het maar gratis is ;)
    Groetjes, Maris

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Whahahaha pakken die handel!!

Bij het kruidvat weet ik sowieso.
    Janlinders en plus enzo krojg je pas sla je het geboorte kaartje opstuurt!!

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    etos, blijde doos prenatal, babydump

4. MissButterfly

MissButterfly Actief lid

26 jan 2012
    143
    0
    0
    bij babypoint kan je er ook nog een aanvragen :)

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik had er 1 van babydump, 2 van prenatal en 1 van etos.
    Toen vond ik het wel weer genoeg geweest. Zit overal min of meer hetzelfde in....

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hou er wel rekening mee dat je gegevens naar een heleboel derden worden doorgespeeld, en je compleet gespammed gaat worden met een hoop onzin in ruil voor die 'gratis' dingen. Ik heb er enorm spijt van gehad, vond er ook niet veel inzitten. Ik heb nooit flesvoeding gegeven, we hebben nooit speentjes gebruikt, en die paar doekjes had ik zelf ook voor nop bij de Hema kunnen kopen, bij wijze van spreken :)

Kruidvat heeft tegenwoordig ook een doos en die zeggen dat ze de gegevens niet doorspelen. Maar goed, er zijn vast een hoop mensen die die spam niet erg vinden ;) Ik zou iig een apart emailadres opgeven, en niet je echte telefoonnummer, als je ze toch wilt en het hinderlijk vindt om steeds gebeld te worden.

Er zijn trouwens ook een paar alternatieve babydozen. Die zijn vaak niet helemaal gratis, maar wel goedkoop als je afgaat op wat er in zit. (de ABC babydoos). Ik weet niet hoe zorgvuldig die met je gegevens om zullen gaan, ik ga het iig niet uitproberen zelf.

Sorry, dit is een beetje een party-poop reactie he? Ik had het zelf gewoon graag vantevoren geweten (beetje naief achteraf), dan had ik het gewoon niet gedaan ;)

7. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    evenstar ik meldde mij bij de eerste lastig-valler meteen aan voor het belmijniet-register en werd daarna gelukkig niet meer lastig gevallen. En inderdaad gewoon niet je echte e-mailadres geven. Ik gaf een oude waar ik nooit meer op kom. :)

Ik heb de dozen deze keer trouwens nog niet aangevraagd en weet niet of ik het wel ga doen. Vond het de vorige keer allemaal wat karig, hihi of ik verwachtte teveel.

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, ik heb dat ook gedaan, maar via de post en via mail kreeg ik de meeste zooi (vooral Nutricia, en laat dat nou een merk zijn waar ik alleen de chocomel van drink :D). Daar kom je alleen vanaf door te verhuizen (dat hebben we toevallig ook gedaan, scheelt weer).

Ik ben dus zo dom geweest mijn eigen email te geven :) Dat zou ik sowieso afraden, je bent opeens 'geabonneerd' op allerlei nieuwsbrieven en acties van derden. ;)

Ik vond het leukste pakket trouwens wat ik bij mijn kraampakket aan extra's kreeg (Menzis). Lekkere spulletjes van een merk waarvan mij de naam even ontschoten is, eh, Natalis?, en een superlief knuffelaapje dat nu een van mijn dochter's favorieten is.

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.202
    10.810
    113
    Ben gek op verrassingspakketten, zelfs als de inhoud tegenvalt. Van de vk bij eerste bezoek een tutpopje met kortingsbonnen voor de lokale winkels gehad, vond ik wel leuk! Ja die emails... ik geloof dat ik wel drie van die "je baby in deze week" nieuwsbrieven krijg - en het ergste is dat ik ze allemaal lees :D

Ik vond juist de inhoud van die ABC-babydoos op t oog wat tegenvallen. Ben je je aan t voorbereiden op de geboorte, krijg je een pakket met potjes babyvoeding??? Ik kreeg de indruk dat het verder echt alleen maar gadgets en kortingsbonnen waren, en dat terwijl je zelf 7.50 plus verzendkosten neer moet leggen. Die sla ik dus maar over!

10. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    #10 Kwabbernoot, 10 feb 2012
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
    Ow ik vond de etos(felicitas) zwangerschapsdoos helemaal leuk! De blije doos was echt 10 keer niks, heb de babydoos niet opgehaald(en ze bleven maar brieven sturen en bellen over die stomme doos, ik wil dat ding NIET fiets op!). Maar volgens mij krijg je bij die prenatal blije doos je gratis abbonement op de jonge gezinnen(of hoe heet dat toch, leuk blad!) en die was het wel weer waard! Weet iemand of hij daar bij zat?

Even voor de duidelijkheid, je hebt dus zwanger dozen(etos dus wel leuk!!) en baby dozen(voor als je bevallen bent en de baby er is).

De etos (felicitas) babydoos was ook niet echt wat, wattenstaafjes waren handig en de proefjes konden door naar anderen want zoonlief kan nergens goed tegen(ja behalve neutral en dermocare maar dat zat er niet bij) en alle boekjes konden zo bij het oud papier..

Verder van Blue band een leuk bordje gekregen over de post, van Nestle(volgens mij hoor, weet iemand dit?) en boekje over bijvoeding, dit kon ik dan wel weer heel erg waarderen!

Ik wil deze keer de doos van de babydump ook bestellen, lijkt me wel wat! Weet iemand welke reclames hier dan aan vasthangen??

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja nou vul dan a u b geen telefoon nummer of adresgegevens in (maarja dan krijg je niet de gratis tijdschriften) want je wordt daarna gewoon lastig gevallen door rare nummers....dus kijk maar uit. ik doe het niet weer in ieder geval, ja dan zonder gegevens :)

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.202
    10.810
    113
    babydump krijg je overal waardebonnen voor, als je catalogus bestelt bv en in veel reclamefolders. even rondvragen en je hebt zo een bon, je hoeft niks in te vullen zelfs. is wel leuk pakket, geen reclamefolders, wel een reclame slabbetje en een waardebon en knuffeltje van babydump zelf, en wat eigen merk spulletjes.

13. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik vond de felicitas doos onwijs tegenvallen juist. Een paar luiertjes speentje knuffeltje en verder een hoop zooi..
    Blije doos vond ik wel erg leuk! En die van de babydump ook.

14. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Ehhhhh.... vond je die Felicitas-doos nou wel of niet wat?? :D
    Ik heb tot nu toe alleen de Blije doos opgehaald, die vond ik echt leuk! speentje, flesje, sokjes, slabbetje, crème en nog wat. Ik vond het de moeite waard. Felicitas heb ik nog niet opgehaald, wel aangevraagd. Ben benieuwd!

15. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik vond de felicitasdoos echt tegenvallen! Ontzettend veel folders, 2!!!! pampers, de zoveelste speen en 1 doekje.

Doos van de Prenatal vond ik wel weer goed.

Kruidvat is helemaal een grap, ik wilde de tas ophalen, maar de gratis producten hadden ze helemaal niet in de winkel, dus niks meegekregen...

Nou ja, dan doen we het wel zonder! Op zich weinig spam gehad hoor, kun je zo uitzetten, even afmelden voor de nieuwsbrief en je bent er weer vanaf!

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik vond de blije doos van Prenatal erg leuk! Tuurlijk zat er ook wel rotzooi in, maar in die doos het minste van alle dozen!
    Felicitas van Etos vond ik zwaaaar tegenvallen, dat was echt alleen rotzooi en die heb ik nu dus ook niet meer aangevraagd. Bij de VK krijg ik ook altijd zo'n zwitsal tas. Zit een hoop reclame en tijdschriften in, maar ook leuke proefmonstertjes en een tutdoekje. Vind het wel een nadeel dat die tutdoekjes nooit een neutrale kleur hebben, heb tot nu toe alleen maar blauwe gehad! Van mijn dochter kon je bij kv ook nog een doos aanvragen, zat ook blikje redbull in voor papa :), wel leuk. Geloof dat je nu een tas kan aanvragen bij kv als je ook die pas hebt.

17. missmanhattan

31 dec 2011
    72
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb alles aangevraagd en ook opgehaald, vind het allemaal prima, je krijgt het maar:)

krijg nu wel 10 mailtjes per dag met allerlei spam, hup deleten maar die handel kan ik me niet echt druk om maken:D

verder veel reclame hup gelijk bij het oud papier en er zit altijd wel een speen of een luier in nou altijd handig nogmaals, je krijgt het maar.

ff googlen op gratis zwanger spullen en je weet het:)

18. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb echt al een paar bestelt maar ik krijg helemaal niks :s of duurt het heel lang??

19. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    Ik kreeg deze week een mailtje van de blije doos dat ik die vanaf 7 maanden bij de Prenatal kan ophalen, dus denk dat het ff duurt voor je bericht krijgt!

20. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    prenatal vond ik de mooiste doos: zat het meeste in wat je goed gebruiken kan, allemaal proefdingen die ik in de luiertas gedaan heb, klein potje sudocreme, kleine verpakking luierdoekjes, 10 luiers

de doos van de babydump vond ik 10x niks, zat een rompertje in, oke das wel leuk, maar een knuffel die ik lelijk vond en een waardebon voor 5 euro en een hoop zooi
    de doos van felicitas die je ophaalt bij etos, vond ik ook niet echt het beste, zaten allemaal kortingsbonnen in, wel handig maar maar geldig tot 31-12-2011, voeding enzo, en als je dan pas in feb bent uitgerekend heb nog geen potjes nodig

de tas van het kruidvat vond ik leuk, dan moet je de voordeelkaart hebben, en voa de website aangeven dat je zwanger bent, je krijgt een leuke tas, een klain pak luiers, bodylotion een fles die je goed gebruiken voor diksap ofzo en nog iets, bij ons hadden ze wel alles in de winkel aanwezig, en als je dit activeert blijft het een paar maanden geldig en kun je het later ook nog na halen

en spammail kun je uitzetten, iedere mail heeft een link om het te beeindigen, maar soms komen ook daar leuke aanbiedingen in voor

Deel Deze Pagina