Zucht..*frustratiemomentje*... Ik lek me rot, mijn borsten puilen helemaal uit en bij elke beweging loop ik te soppen ...Heb al wel zoogcompressen. Maar ja smorgens ff lekker lummelen met een slobber t-shirt..nog ff gezellig in bedje kroelen met manlief...word zo wel een domper.....voor je t weet weer hele shirt onder, en dan niet een drupje maar gelijk genoeg om te moeten verschonen:x.... Misschien maar voor snachts een andere oplossing verzinnen.... want ik kan alleen op mijn zij liggen en dan is de druk op mijn borsten ook t groots...
Pffff, wat vervelend als je dat al zo vroeg hebt! Misschien kun je lilypadz eens proberen? Die houden druk op je borsten/tepels zodat je niet lekt. Ze werken niet bij iedereen, maar misschien bij jou wel.
Die Lilypadz werkten hier dus idd niet. Had hier zo'n last van lekkerij dat die dingen gewoon van m'n tieten af dreven (en vervolgens hele shirt nat, omdat die dingen dus eerst al volgelopen waren met melk). Gelukkig tijdens de zwangerschap geen last van gehad. Tja, wat ik hier deed, 's nachts slapen met een voedingsbh aan, en idd zoogcompressen (en 's nachts soms zelfs maandverbandjes) gebruiken..
Ik vind mijn bhs zo strak zitten, dus wilde snachts liever niets aan, maar ja dit is ook niet fijn. Zouden er ook hempjes bestaan zoals ( die ik als tiener had) die onder je borsten een elastiekje hebben, dan kan ik die zoogcompressen daarin doen....( ik heb die van de hema)..... Bestaan die hempjes ook voor volwassennen ?? ( ong. mt 36/38 )..
Geen idee, maar zitten je bh's te strak bij de cups of de omtrek? Want als de omtrek te strak zit, daar heb je van die dingen met haakjes en ringetjes voor (als extra stukje tussen de sluiting). Als de cups te klein zijn, zou ik echt nieuwe bh's kopen, voedingsbh (als je bv wilt geven) of gewoon meegroeibh. Die rekken enorm mee namelijk.
Ik heb vanaf week 15 al dat mn borst af en toe een drupje lekt. Maar de laatste 2 weken heb ik t wel heel erg! Als ik op mn zij tegen man aan lig is mijn arm, mijn man zn arm, en t onderlaken nat. Blerg! Heb t afgelopen week aan de verloskundige nagevraagd, en je moet t niet gaan stimuleren, maar gewoon zn gang laten gaan. Het is t colostrum, en dus heel normaal. Als je er iets tegen wil doen,omdat je t ongemakkelijk vind, kan je met een koud washandje je borst wassen, dan kan t ietsjes minder worden. SUCCES!
Ook gehad (bij alle 4) rond de 20 weken. Na de 28 werd dat minder! Hopelijk telt dat voor jouw ook! Nu is het nog wel wat hoor, maar niet meer zo erg als toen! Su6
Het enige dat hier werkt tegen lekken is toch echt met een bh aan slapen! In het begin vond ik het ook niet fijn maar het went! Heel soms, dan probeer ik het weer zonder met als resultaat dat mijn hele shirt binnen een kwartier weer doorweekt is!
PiriPiri Ik heb met sporten altijd een topje aan van Puma daar zit zeg maar nog een extra topje onder die net onder me borsten sluit. Misschien is dat een idee voor de nacht??
bij de hema hebben ze ook van die hemdjes, van microfiber dus zit heerlijk denk dat dat wel een goede optie is met compressen erin. ik deed tijdens mijn stuwing snachts ook nog een gastendoekje in mn hemd bovenop de compressen.. dan was mn bed iig niet nat
welkom in de club ik heb dit nu ook al weken !!! is niet fijn maar helaas niets aan te veranden ik loop al met zoogcompressen en moet dan vaak nog per dag schone shirtjes aan