Zwangerschapspanty & love handles

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Seffie, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Hallo lieve dames.

    Ik twijfelde zo erg of ik hier een topic over wilde openen omdat ik me ook erg schaam :oops: (en het heel zeurderig overkomt).

    Al mijn hele leven ben ik vol slank. Ooit eens 15 kilo afgevallen en dat was prima. Mijn love handles kon ik weg stoppen in mijn high waist jeans en die dikke benen.. daar dealde ik maar mee want dat is mijn bouw.

    Maar nu ik zwanger ben kan ik zooooo slecht wennen aan mijn lijf. De love handles die overal uitpuilen:eek: de cellulitis die overal en nergens tevoorschijn komt. Ik voel me gewoon niet lekker in mijn vel.
    Over een maand heb ik een bruiloftfeest (in de avond) en wil ik een leuk jurkje aan maar niks staat leuk. Ik kan niet wennen aan die heupen. De pantys die ik heb die maken de love handles alleen maar duidelijker aanwezig .. help!

    Lang verhaal kort: welke zwangerschaps panty zit goed en strak bij de heupen maar wel met genoeg ruimte op de buik? Of hebben jullie andere tips qua outfits? :oops:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.020
    2.374
    113
    Vrouw
    Ik vind het allemaal meevallen hoor. Denk dat je het erger maakt in je hoofd dan het is, en je bent zwanger hé, kom op joh.


    Maarre, Hema heeft goede stevige panty’s in ieder geval.
     
    Seffie vindt dit leuk.
  3. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.176
    499
    83
    Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Maar je kunt anders een a lijn jurkje proberen? Dat verhuld je heupen een stuk meer
     
    Leni88, Seffie en (verwijderde gebruiker) vinden dit leuk.
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Vind dat je een prima figuur hebt (zou zo ruilen hoor). Vind wel dat je jurkjes wel erg dun (dunne stof) zijn zo te zien, dan zie je ook alle oneffenheden. Zou eens een gevoerd of een jurkje van een wat dikkere stof proberen.
     
    DQueen en Seffie vinden dit leuk.
  5. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    @Floeperd @medj1983 Dankjewel voor jullie reacties. Ik denk ook dat het komt door hormonen hoor. Daar kan ik niet zo goed mee omgaan haha :rolleyes:

    @suus1983 Ja die paarse is inderdaad iets dunner, nu is de foto gemaakt met zonsondergang dus het valt ook meer op dan op zo'n feestje s' avonds. De groene is wel dik, goede kwaliteit van Queen mum. Maar die a lijn tip is wel goed. dat ga ik proberen :D
     
  6. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Zijn het zwangerschapsjurkjes op de foto? Zo nee, dan zou ik daar eens naar kijken. Die jurkjes zijn namelijk gemaakt voor een zwanger lichaam en benadrukken dus in principe vooral je buik :).
     
    Seffie en DQueen vinden dit leuk.
  7. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    @Flamingooo Ja dit zijn wel zwangerschaps jurkjes. Vanaf de zijkant kan je dat goed zien hoor. Ik vind het buikje wat ik heb ook echt wel mooi hierin :D alleen die zijkanten... :rolleyes:
     
  8. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook meevallen. Als je net als op de laatste foto een vestje erover doet, dat je heupen daar onder vallen?
    Misschien vind je dat zelf fijner?
     
    Seffie vindt dit leuk.
  10. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Staat je leuk hoor! Maar snap je gevoel goed. Ik ben niet zwanger maar kamp met hetzelfde eeuwige probleem. Heupen en buik passen niet bij de rest van mijn lijf. Bij mij helpt een langer jasje om de aandacht niet naar mijn heupen te laten gaan. Ik shop ook graag bij jbc (Belgische winkel) en dan de joli ronde afdeling voor zwangeren :oops: jurkjes en shirtjes zijn fijn. Je komt vast iets leuks tegen met shoppen!
     
    Seffie vindt dit leuk.
  11. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Ja dat wilde ik ook graag maar of dat netjes is voor een bruiloft vraag ik me dan weer af. Dan is dat giletje van de eerste foto gepaster. Maar aan de andere kant.. lekker boeiend ook. Ik voel me daar in ieder geval wél goed bij :thumup:
     
    Haver11 vindt dit leuk.
  12. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Dan zou ik dat doen, als jij je er maar goed in voelt toch! ;)
     
    Seffie vindt dit leuk.
  13. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Allereerst: wauww! je ziet er super uit! Serieus!

    Ten tweede: ik herken het en ik haat het ook bij mijzelf. Ik heb ook hoge heupen (of weet ik veel wat het is) iig is het zo dat zodra ik iets aankom het daar bovenop gaat zitten en ik meteen heel dik lijk (wat vast meevalt want jij lijkt helemaal niet dik, maar zo voelt het)
    Ik heb geen tips, lees dus mee :p
     
    Seffie vindt dit leuk.
  14. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Ik snap je volkomen! Je ziet het zelf wel. Een zwangerschapslegging dan?
     
    Seffie vindt dit leuk.
  15. Visser90

    Visser90 Lid

    4 dec 2017
    49
    50
    18
    Vrouw
    Ik vind je de jurkjes erg goed staan!
    Maar snap wel wat je bedoelt, ik heb zelf ook het probleem. Plus dat ik aan de onderkant van me buik een soort vet rolletje hebt... Ik heb van prenatal (volgens mij heeft noppies dit ook) ondergoed met buikband(zie foto), en een zwangerschapslegging, dit helpt bij mij erg goed. Heb helaas geen foto van compleet zicht met jurkje..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Seffie vindt dit leuk.
  16. Suzy85

    Suzy85 Fanatiek lid

    16 apr 2016
    2.236
    2.640
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ik draag zelf de mama panty’s van de H&M en dan de 30 denier. Die vind ik wel wat afkleden en de buik mooi extra accentueren. Maareh, je ziet er echt hartstikke goed uit hoor, je hieft echt niet zo onzeker te zijn :)
     
    Seffie vindt dit leuk.
  17. Suzy85

    Suzy85 Fanatiek lid

    16 apr 2016
    2.236
    2.640
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ze heten de mama tummy support tights trouwens.
     
  18. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Nou even serieus, door jouw verhalen had ik echt een heel ander lijf verwacht, je ziet er prachtig uit! Met mijn altijd maat 34 en 1.75 droom ik juist van rondingen en vrouwelijke heupen. Misschien zou je 1 maatje groter kunnen doen dat t voor je gevoel net wat minder strak zit maar ik vind t zo ook mooi hoor!
     
    Seffie vindt dit leuk.
  19. Ocean83

    Ocean83 Bekend lid

    13 mei 2015
    731
    82
    28
    Ik had voor de zomer zwangerschapsbroekjes van Spanx, maakt alles mooi glad en er zit een apart stuk in voor de groeiende buik :thumup: Ze hebben ook panty’s.
     
  20. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Ja die heb ik ook maar die zie je er soms onder vandaan komen. Niet zo charmant haha. Zijn wel heeeele fijne dingen in de zomer voor langere jurkjes :D

    Die van spanx heb ik ook (dus echt van alles al geprobeerd) die vind ik mijn benen juist heel erg afslanken maar mijn heupen accentueren door die rand :rolleyes:

    Hahaha ja misschien komt het door de hormonen dat ik het overdrijf maar ook omdat ik zoveel moeite heb met afvallen. Toen dit eindelijk gelukt was was ik zoooo blij en daarom kan ik nu slecht dealen met mijn heupen denk ik :rolleyes:. 1 Maar groter heb ik ook besteld maar dan zit het bij mijn armen en borst veel te los helaas. Ik heb van boven ook altijd maat s/m en van onder 42/44:roflmao:

    Die heb ik zojuist aangeschaft online. Ik ben heeeel benieuwd :)


    Iedereen heeeeel erg bedankt voor de lieve begripvolle reacties ❤
     
    Visser90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina