Zwangerschapspanty & love handles

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Seffie, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozefien85

    Jozefien85 Niet meer actief

    Ik zweer bij zo'n zwangerschapsboxershort van de prenatal in combinatie met panty legging van mamalicious
     
    Seffie vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik snap wel wat je zegt maar is het nodig om nu zo streng voor jezelf te zijn? Vaak maak je het zelf 100x erger dan dat het daadwerkelijk is. Wellicht voel je je na de zwangerschap heel anders en zo niet, dán is het moment daar om er wat aan te doen zodat jij weer happy wordt met je lijf, wat er ook voor nodig is. Voor nu zou ik misschien een wat strakker model zwangerschapslegging kopen, maar wel in een maatje groter misschien? Net waar jij je prettiger in voelt. En idd misschien goede zwangerschapsondergoed? 1 troost: ikzelf ben heel slank maar zie ook overal cellulite verschijnen en verdikkingen en putten doordat 1 been volledig bestaat uit spataderen. Ik begrijp dus heel goed dat het je niet lekker zit. Maar het is nu zoals het is en na de zwangerschap ga ik weer werken aan mijn lichaam en mijn mindset!
     
    Seffie vindt dit leuk.
  3. Vogelmeisje

    Vogelmeisje Fanatiek lid

    3 mei 2010
    1.011
    291
    83
    Ik vind dat je een mooi figuur hebt! Maar als je je prettiger wilt voelen in kleding zou ik je A-lijn jurkjes adviseren. Staat ook vrolijk :)
     
    Seffie vindt dit leuk.
  4. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Even een update. Ik heb een blazertje aangeschaft en ik ben blij! :D

    (Alleen even een panty inbeelden en de legging weg denken, Maar ik had voor het passen geen zin in gehijs) :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

    NiVa0230, lovejay, Deb89 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Staat je goed!
     
    Seffie vindt dit leuk.
  6. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
  7. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.813
    2.541
    113
    Vrouw
    Keurig!!
     
    Seffie vindt dit leuk.
  8. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    Valt toch echt reuze mee?
    Ik vind je een prima figuur hebben en een mooie buik.
    Het paarse jurkje is een beetje te dun en valt misschien mooier in een maatje groter? Met de blazer erop vind ik het wel weer mooi!
    Het lijkt alsof jouw panty te strak om je heupen zit? Als de panty lekker zit en niet knelt,heb je vanzelf een mooier figuur:) ik zweer bij die lekkere zw-panties die je helemaal over je buik heen kunt trekken. Dan zie je ook geen lovehandles meer (die heb ik trouwens ook 1.5 jaar na mijn bevalling nog, dus je bent niet alleen ;)

    Persoonlijk zou ik voor het donkere (groen?) jurkje gaan, dat laat je slanker lijken dan het paarse.
     
  9. Moppie35

    Moppie35 Bekend lid

    6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Mooi met die blazer. Ik erger me
    ook kapot aan mn lovehandles. En opmerkingen dat t allemaal wel meevalt helpen mij helaas echt niet ;). Heb grotere panties gekocht en een a-lijn zwart jurkje bij steps.

    Maar denk dat je voor nu wel klaar bent voor t feest, mooi!
     
  10. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Ik heb die paarse terug gestuurd. Een maat groter zat veel te wijd van boven en ik vond hem te doorschijnend indetdaad :D
    Ik heb nu mooie pantys bij h&m en daar voel ik me veel beter in.

    Haha ja vreselijk ik had ze al voor mijn zwangerschap maar high waist broeken waren mijn redding. Maar die zwangerschaps broeken zitten zo laag en die band stelt niks voor haha. Jurkjes en pantys ook altijd maar zoeken wat fijn zit :roflmao: Ik ga denk ik ook gewoon een paar goedkope grote pantys kopen hahaha
     
    Suzy85 vindt dit leuk.
  11. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    In verband met zwangerschapsbroeken en love handles, droeg ik vaak a-lijn zwangerschapstunieken/blousjes. Helpt tenminste een beetje. En vooral veel leggings en lange topjes tijdens mijn laatste zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina