hallo!!! hebben jullie daar ook weleens last van? dat hetniet is of er niemand meer is die aan je denkt? eventjes een vraag van hoe gaat het vandaag met je of een schouderklopje soms van die dagen dat je zoooo chaggie bent dat je nix van een andere verdragen kan dat het net is of niemand meer iets goed kan doen voor je of dat jij zelf niets meer goed kan doen in andersmans ogen??? zon dag heb ik vandaag bah bah bah slapenlose nacht gehad en dan de volgende dag helmaal gebroken maar we slaan ons er wel weer door heen.....
en dan mopperen op alles en iedereen, en s'avonds kan ik mijn meisjes ook echt niet meer om me heen hebben, en ik hoop dan altijd dat iemand me ergens op aanspreekt opdat ik een rede heb om even flink te keer te gaan... :x om vervolgens flink te gaan huilen want daar is dan ook altijd weer een of andere vage rede voor te vinden... tja, hormonen lidwina
pppfieuw dan ben ik gelukkig niet de enige die dat ook heeft!!! je zit gewoon te wachten totdat je eens even lekker tekeer kunt gaan janken en dan is het weer over.... alleen is het voor mannen soms moeilijk te begrijpen die hormonen! haha
Weet precies wat je bedoeld..... kan ook af en toe helemaal niets hebben van niemand terwijl ik normaal helemaal niet zo ben Maar we kunnen nu idd de hormonen de schuld geven
hai hai ik heb er ook de laatste tijd last van mijn vriend snapt er niks van. het ging een tijdje goe dmaar nu...., ik sta best moe op altijd bekaf de hele nacht niet goed geslapen, hij gaat werken en is pas 6 uur thuis en geeft me een zoen en dan zit ik lekker rustig op de bank met de kleine druk in de buik. snauw ik hem af ( niet bepaald een leuke thuis komst). of ben ik aan het koken en helpt hij soms niet eens met tafel dekken oooooeeee daar heb ik ook zo'n smoor in. is de hele avond soms verpest. ik blijf hem maar afsnauwen enzo. hij zei gister avond nog , wil je dat ik bij je wegga ofzo? tuurlijk niet zeg ik dan of ik zeg juist van , ja is goed dan blijf ik hier wonen met de kleine kerel. soms best hard. ik hoop dat het overgaat. want dit is precies hoe ik me in het begin van de zwangerschap ook voelde. strax raak ik hem nog ECHT kwijt. gr loesmari
hmmz dat ken ik mannen kunnen het moeilijk begrijpen ik ben ook al pisnijdig als ik snachts wakker ligt en hij slaapt door!!!! of hij word ook wakker en vraagt niet even van wil je een glaasje water nee kan ik zelf naar beneden lopen haha maar aan de andere kant hij moet wle weer om 6 uur op smorgens dus dan schaam ik me weer dat ik zo denk maar hij belt dat wel weer tussen de middag lief op om te vragen hoe ik me voel ik denk maar zo het is voor hem ook niet makkelijk want zwangere vrouwen zijn soms hele moeilijke gevallen haha ps: lekker even dit even lekker van je af typen haha
klopt heb ik ook snachts als ik wakker ligt van de zoveelste x de wc bezocht te hebben , zuchtend weer op bed. draait hij zich om en zeg ga slapen joh ik moet er ook vroeg op. of ga ff naar beneden wat drinken of eten (wat ik allemaal al gedaan had). hij draait zich om en slaap binnen 3 minuten oo wat lig ik dan te balen naast hem.
Heb er vandaag wel erg veel last van. Had slecht geslapen. Heb last van krampen en mijn bekken en schaambeen, komt er zo'n kwal (collega) naar me toe, gaat het.... Heb hem wel afgesnauwd en toen zij hij: zwangere vrouwen mogen niet slaan. Dus ik, ik zou maar uit kijken, want ik mag dat wel. Hij is zo irri, haald soms echt he tbloed onder me nagels vandaag. En een andere zegt, je gaat toch niet zeuren he, je wou zelf zwanger zijn. Klap voor ze kop wil ik ze wel geven. Ik zeur helemaal niet. Maar als hun vragen hoe het gaat, ga ik niet alleen roos kleurige verhaaltjes vertellen. ALs ik me zwak ziek en missleijk voel en net weer eens boven de wc heb gehangen.... Zo, dat lucht even op..........
Ojaja, heel herkenbaar allemaal... Wat fjn he zo'n forum, even horen dat je niet de enige bent die soms met der ziel onder der arm loopt hahaha! O Heb met vlagen zo'n last van m'n hormonen en buien dat ik me echt geen raad meer weet en dan maar weer als een doos gaat zitten janken hihi.
had ik gister zo`n dag. was ook een dag dat alles mis ging, dus op een gegeven moment was ik zover dat niemand meer iets moest zeggen, anders zou ik ontploffen. vandaag is de rust gelukkig weergekeerd
jah en dan word er weer gevraagd waar jank jij nou weer om!!!!??? ongelooflijk soms wou ik dat manen voor 1 week zwanger konden zijn weten ze tenminste hoe het voelt! inderdaad fijn zon forum als je dan zon dag heb zoals ik vandaag dan kun je even lekker afreageren met meer vrouwen die in het zelfde schuitje zitten!!
Ik heb het zelfde probleem hiero. Mijn mannetje begrijpt gelukkig waar het vandaan komt en laat me maar lekker schelden af en toe. En als ik dan gescholden heb is het weer allemaal goed. xxx
Ja ik herken je precies. alsof alles opeens de normaalste zaak van de wereld is. dat er nu altijd opgeruimd schoon en het eten klaar staat. Dat alles gestreken in de kast ligt dat je dood moe bent aan het einde van de dag en niet eens gezegd word van o het is lekker schoon of schatje het eten was lekker. normaal intresseerde me het niet maar nu zit ik de godsganzedag thuis kan niet werken en menseertje gaat wel lekker iedere dag (wil ik ook weer lekker) Maar ja hopelijk stopt het snel want soms krijgt hij wel zo snauw van me als hij ze schoenen niet onder de kapstok heeft gezet maar bij de trap (wat voorheen altijd zo was). Zodat het voor vrined lief ook wat gezelliger is thuis
hoi fleur1 nou ik vind het ook wat hoor alles is zo vanzelfsprekend alsof hetnormaal is dat alles gedaan word en 1 complimentje ho maar!! heb je dan ook dat je je zo dik voelt? en onaantrekkelijk en dat er dan ook niet even word gezegd van ik vind je wel mooi als je zwanger bent, daar baal ik oo kzo van of dan zeggen ze van ja je bent ook dik uit de gein alsof dat zo leuk is!!!!!!!!! ps: pffffft goe dop dreef vandaag haha
hoi gipsy ik heb echt van die dagen dat ik me echt lelijk en dik voel vooral als je 's morgens opstaat en je hebt er weer een dikke pukkel bij haha. en als die dan een beetje kort af doe na een dag werken vaak dagen van bijna 16 uur dan zeg ik je hou niet meer van me he want ik ben nu toch maar een kamerolifant. dan krijg je wel te horen van nee hoor schatje je bent hartstikke mooi maar gewoon zo krijg je het niet te horen als je weg gaat en je hebt een half uur aan het kamufleren geweest en je best gedaan om van je zwangerschapkleding toch wat leuks te maken
Oh dit is wel fijn om te lezen.. Ik dacht dat ik het enige chagrijnige kreng was. Echt, ik moet mijn best doen om aardig te blijven tegen mijn vriend, maar soms kan ik wel ontploffen! Eergisteren deed hij stom (resultaat van mijn gezanik) en toen riep ik "Wil je nog drinken OF ZAL IK HET DOOR JE HAAR SMEREN??????" En toen sloeg ik keihard de deur achter me dicht om te gaan douchen. De badkamerdeur smeet ik ook keihard dicht, en van de ouwe douchecabine die we hebben, sloopte ik van woede zo een deur eraf Onder de douche bedacht ik me woedend wat een kwal ik als vriend heb, en dat ik na het douchen mooi niet meer naar de huiskamer ging, maar zonder iets te zeggen naar bed. Maar ineens vond ik het heel zielig, dat hij dan daar zo in zijn eentje zou zitten met een pizzaatje, na een lange werkdag... en toen moest ik weer huilen omdat ik hem zo ielig vond omdat zijn vriendin zo'n kwal is. Ik snap hier zelf ook geen fuck van! :scratch:
Oh echt fijn dit soort toppics! Vanaf deze week ben ik minder gaan werken, wat inhoud dat ik de maandag vrij ben...leuk zou je denken, mooi uit slapen...nou...niet dus!!! Zijn ze deze maandag begonnen met de badkamer..aaarghh alle dagen om 7 uur mijn bed uit. 's nachts tussen de 3 tot 6 keer piessen, dan werken tot 7 's avonds met kinderen (van die lastige) ik ben gebroken. HAHAHA arme vriend van me!! hij heeft nu echt onder me te lijden! er komt zowat geen vriendelijk wordt meer m'n strot uit. En het ergste is dat ik het wel door heb op het moiment dat ik onredelijk ben, maar het lukt me niet om te stoppen. En als het me dan eindelijk lukt dan moet ik ineens huilen om niets.. Ja ik vind echt dat die partners van ons het af en toe heel zwaar hebben met ons.. oke ik kook z'n lievelingsmaaltje wel vanavond om het een beetje goed te maken!