Zwangerschapspiercing

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brondy, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi

Heb al van een paar meiden gehoort dan je gewoon een zwangerschaps piercing aan kunt schaffen op internet. Maar nu vond ik een site waar staat dat niet alle zwangerschapspiercingen goed zijn. Maar ik vind deze nogal prijzig.
    Zwangerschap piercing

Dus vroeg ik mij af welke ervaringen jullie hebben met bijv.
    bodycharm.nl of zwangerschapnavelpiercing.nl???

2. MichMar

MichMar Niet meer actief

Ik wilde ook graag 1 bestellen, maar inmiddels toch besloten om hem gewoon eruit te halen. Ik had laatst een echo en de echoscopiste haalde het toen nog even aan dat er speciale piercings zijn, maar dat bij veel vrouwen deze uit eindelijk ok te strak zitten waardoor het grote deel er alsnog voor kiest om hem eruit te halen.
    Ik ben er zelf bang voor dat hij eruit groeit door de spanning van de huid en dat je dan zo'n lelijk litteken over houd, dus ik heb hem er 2 weken geleden uit gehaald...

3. jostafientje

jostafientje Actief lid

26 jan 2012
    189
    0
    0
    de piercings zien er wel goed uit, zo te lezen is het ook geen prul. tygon is inderdaad een heel goed materiaal en geen goedkoop plastic. eruit halen is denk ik zowieso het beste maar wil je hem houden dan is dit zeker een optie

4. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Ik heb er ook een, gaat prima hoor! Heb hem nieteesn op maat geknipt, zou het jammer vinden als t gaatje dicht gaat. Alleen hangt de piercing nu niet meer precies boven mijn navel ahha.
    Heb er zo'n 7 euro voor betaald, geloof op zwangerschapsnavelpiercing.nl

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik had er ook een.. vond m heel fijn, en ook niet op maat geknipt.. Maar heb m uiteindelijk toch maar eruit gehaald. vond t zelf niet mooi meer staan..

6. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Ik heb er ook 1 en die zit echt prima. Heb hem wel op maat geknipt en zit nog steeds niet te strak. Als ik het gevoel heb dat ie steeds strakker gaat zitten dan haal ik hem er wel uit denk ik. Navel is ook nog niet geplopt dus dat scheelt..

7. ikweetniks

ikweetniks Actief lid

15 dec 2011
    173
    0
    0
    Hoe zit dat eigenlijk met andere piercings? Moet alles eruit en zo ja. Wanneer ?

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ikzelf heb behoorlijk wat piercings.

- 8 oorbellen
    - neus
    -tong
    -onderlip
    -navel

Toen mijn buik zo groot was dat mijn piercing niet meer ging heb ik er een langere staaf ingezet en mijn balletjes eraan gedraaid en tot mijn 7,5 mnd gedragen. Vanaf toen de piercing eruit gehaald en geen speciale erin gedaan. Na de bevalling 2mnd erna weer gewone piercing erin. Als je je piercing al lange tijd hebt groeit t gaatje niet snel dicht( hier na 4mnd ong pas weer erin en gaatje was gewoon open)

Ik zou zeggen lekker goedkoop een langere staaf kiezen of een grote ring ;) succes!

Ik heb geen enkele piercing hoeven te verwijderen tijdens de zwangerschap/bevalling.

9. Pebbles22

Pebbles22 Actief lid

2 jan 2009
    130
    0
    0
    Brabant
    Tijdens mijn vorige zwangerschap die van zwangerschapspiercing gedragen tot aan de bevalling ( in het zkh moet hij er tijdens de bevalling uit bij ons). Had er nu een bij de lokale piercer gehaald. Maar op vriendelijk verzoek van de gyn draag ik nu al een week of 8 niets meer. Ach we zien na de bevalling wel of ik em er nog weer in krijg :p

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Meiden
    bedankt voor jullie reacties :)

11. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Persoonlijk zou ik de piercing er gewoon uithalen. Zeker als je de piercing al langere tijd hebt. Het gaatje groeit echt niet zomaar dicht.....

12. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Ik heb mijn piercing er nog gewoon inzitten, heb er (nog) geen last van. Als ik er wel last van krijg doe ik 'm uit. Ik heb 'm langer dan 11 jaar, zal vast niet zomaar dicht groeien.

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik heb hem denk ik zo'n 9 jaar.
    Maar ga wel zo'n zwpiercing kopen. Van manlief moet hij eigenlijk gewoon uit en als hij dicht groeit jammer dan. Maar ik heb gezegt dat als ik mijn oude (huidige) figuur wel weer terug krijg dat ik hem dan wel graag weer in wil. Als ik dikker blijf dan nu dan laat ik hem inderdaad wel uit. Naja miss vind ik zo'n zwpiercing niet eens fijn, ach we zien wel. Ben nog niet zover dus heb nog ff om over na te denken.

Maar meiden bedankt voor de reacties.
    Deze mag van mij op slot.

Deel Deze Pagina