Zwangerschapspiercing

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wonderwensje, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hoihoi,

Ik had een vraagje, ik heb een zwangerschapspiercing gekocht en deze binnen gehad. Je moet het staafje op maat knippen, maar ik vraag me af hoe groot hou je hem en wanneer ga je hem dragen?

Xx

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ik zou hem nog even niet op maat knippen, of eigenlijk nog helemaal niet gebruiken! Zolang je je eigen piercing nog in kan zou ik die nemen. Je buik groeid strakjes zo hard dat je hem beter groot kan laten en opletten met wat je doet, dan dat je hem te kort knipt.mocht je hem als nog te kort knippen kan je bij alloverpiercings voor 70 cent een nieuw flexibel staafje kopen!
    Succes!

3. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Oké Dankje wel!
    Maar je houdt hem dus lang? Ik bewaar hem mooi nog even :D

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb je hem besteld??
    Waar dan,moet hem ook dringend hebben:D

5. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Nou ik heb hem cadeau gehad van m'n zusje.. Eentje met voetjes eraan echt hartstikke leuk! Maar ik weet niet op welke site.. Weet wel dat ze op die site kwam via Google.. Zwangerschapspiercings.

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    ik heb mijn piercing uit... de huid staat ook wel erg strak.

Gaat het gaatje dichtgroeien of valt dat mee?

PS: kan je zus nog terugvinden waar ze hem besteld heeft voor ons?

7. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Ik kreeg al vrij snel een buikje dus denk dat ik met 12 weken mijn gewone navelpiercing heb geruild voor een zwangerschapspiercing. Het staafje is vrij lang waaruit het er niet heel charmant uitziet maar ach, het is voor een paar maanden en gaatje groeit zo gelukkig niet dicht! heb 'm gewoon bij een tattooshop gekocht...

8. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik had, buiten m'n zwangerschap om trouwens, het gaatje in no time zo dicht dat ik echt met geen mogelijkheid meer m'n piercing erin kreeg. Droeg toen al een jaar of vier een piercing dus daar lag het niet aan. Maakte me toen niet veel uit, ik was er toch een beetje overheen gegroeid moet ik zeggen. Maar als je hem wilt houden zou ik er echt wat in houden.

9. Rijkje

Rijkje Lid

15 aug 2012
    93
    0
    0
    Haaksbergen
    Ik verkoop zelf ook zwangerschapspiercings voor de mensen die deze willen, maar ik zou ze zelf niet direct aanraden.
    Zo lang mogelijk je eigen staafje erin laten, en als je buik goed strak staat staat het piercing gaatje open. Voor de zekerheid kun je af en toe even onder de douche een staafje erdoor doen om te kijken of er nog genoeg ruimte is.

Als je hem toch wilt gebruiken zou ik hem wel goed afknippen anders kan hij teveel bewegen en gaat het irriteren.

Meestal scheurt het velletje wel iets uit en is dat staafje er handig voor na de zwangerschap. Want deze kun je lekker kort knippen en dan heb je toch een staafje op maat.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ik heb van mijzelf een klein ringetje met een M eraan hangen en geen staaf. Met 22 weken moest ik hem echt uit doen, want hij ging vervormen en toe heb ik een zwangerschapspiercing gekocht. Ik heb er gelijk 2 gekocht 1 om te verknippen en 1 om er doorheen te doen als die te krap werd. Werkt prima. Ik heb ze hier vandaan Zwangerschapspiercings - Ruime keuze uit diverse zwangerschapspiercings

11. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik heb mijn piercing uit. Ik prik gewoon elke dag ff het gaatje door.

12. kelli20

kelli20 Lid

31 jul 2012
    38
    0
    0
    momenteel ziek vanwegen de zwangerschap thuis
    limburg
    Bij die site heb ik hem ook gekocht. binnen een dag had ik hem al binnen. gebruik hem.nog niet ben namelijk 19 weken maar heb nog een mini buikje.

13. kajah

kajah Actief lid

5 okt 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Ik ook! Het zit nog steeds niet dicht.
    Ik was van plan om er eentje te kopen,
    volgens de gaatjesprikker was het flauwekul,
    baby heeft geen deurklopper nodig bla bla...
    En volgens hem groeit het echt niet zomaar dicht,
    vooral als je hem al heel lang heb zitten,
    tot nu toe heeft hij gelijk :)

14. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Even inbreken.

Die van mij moest eruit van de gyn, maar mijn buik stond ook heel gespannen.

Mijn piercing is binnen no time dichtgegroeid alleen heb ik nogal een genant probleempje hiermee.

Daar waar het ringetje zat, zit nu steeds een soort wormpje van talg, Dit kun je eruit drukken aan 1 van de openingen van het gaatje maar is niet fijn want eigenlijk is het gaatje zo goed als dicht.
    Het is eigenlijk niet echt een wormpje, het is eerder zoals ijzerdraaid voor de vuilniszak zo hard voelt het aan.

Wie weet wat dit is, hoe het komt maar vooral hoe ik er vanaf kom. Het is een tamelijk vervelend gevoel.

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bij mijn vorige zwangerschap was hij ook zo dicht.
    Heb hem toen weer zelf doorgeprikt.
    Alleen de in en uitgang was open en in het midden dicht gegroeid.

16. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    dank je
    begrijp ik nu dat een zwpiercing van flexibel kunststof is gemaakt?

Ik heb nu zo'n staafje met een lichte bolling erin. boven een bolletje en onder een zonachtig figuurtje eraan. Zit er al 14 jaar ;) en nooit meer een even mooie of mooiere gevonden.

17. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Die van mij sinds week 16 eruit en hijs nog open! (2 weken geleden getest.) Dus neem aan dat ie openblijft nu:D

18. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Mijne heb ik er met week 15 uitgehaald. Zat gewoon niet meer fijn! Weet niet of hij in het midden nog open is maar aan de uitgangen in ieder geval nog wel. (ga hem nu ook niet proberen er doorheen te prikken, vanwege dat ik een erg strakke buik heb)

19. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    heb er eentje besteld :)

20. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    ik moest bij mijn vorige echt mijn piercing eruit halen. en ook een zwangeschaps piercing irriteerde. hij was daarna gewoon nog open. mijn navel was toen helemaal naar buiten gekomen.
    deze x zit hij er nog steeds in en heb er geen last van.maar dat komt denk ik doordat mijn navel alleen een beetje dikker is geworden maar heb niet zo''n bal als vorige x op mijn buik. dus ga hem ook gewoon laten zitten tot ik moet bevallen dan haal ik hem eruit voor de bevalling. ben eerder bang voor mijn klitpiercing want ik was vorige x daar omheen uitgescheurd. dus moet deze echt eruit halen deze x aangezien ik al te horen heb gehad dat mijn bb flink voorloopt op de groei . en haar broer was maar een ukkkie. dus als het met een ukkie al scheurt laat staan bij zo''n grote meid. moet er niet aan denken.

Deel Deze Pagina