Zwangerschapspiercing

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wonderwensje, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Bij mijn 1e heb ik mijn zwangerschapspiercing eruit gehaald hij ging zo jeuken! Omdat ik mijn piercing toen zowiezo nog niet lang had is hij dichtgegroeid...

een jaar later heb ik m weer opnieuw gezet, en vorig jaar augustus was ik m weer zat en dus ook kwijtgeraakt. Afgelopen mei vond ik weer een piercing dus ik dacht ach prik m ff door! En het ging heel makkelijk!

Nu heb ik dus weer een zwangerschapspiercing in hahaha ik weet ook niet wat ik wil he?!:p:( Maar zodra die gaat jeuken gaat ie echt direct uit!

2. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik heb mijn piercing er nu zo'n 7 weken uit gehaald. Het groeit volgens mij aardig dicht, maar vind het niet zo mooi nu. Mijn huid is rondom waar de piercing zat best wel rood (niet ontstoken ofzo, maar verkleurd). Hoop dat dat straks weg trekt.
    Heb besloten dat ik de piercing niet meer terug ga doen na de zwangerschap

3. Chryssie

Chryssie Lid

22 mei 2011
    16
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Op verzoek van m'n vriend heb ik in het begin van m'n zwangerschap m'n piercing uit gedaan. Tijdens bezoek aan vk vroeg zij mij waarom ik m uit had gedaan. Zij heeft toen zelf tegen mij gezegd dat ik dat beter niet kon doen als ik geen vlek eraan over wilde houden en m eigenlijk wilde houden. Heb nu een zwangerschapspiercing met een plastic staafje en die zit helemaal super. :)

Deel Deze Pagina