Belachelijk! Ik kan prima voor mezelf en mijn ongeboren kind zorgen, heb ik geen zwangerschapspolitie voor nodig. Groetjes, Anakin.
Haha, ik denk dat er misschien meer zoiets is als de borstvoedingsmaffia! Als je geen borst geeft, word je door een steeds grotere groep mensen toch vreemd aangekeken en kun je rekenen op ongenuanceerde kritiek. Zo is het ook met zwangerschapspolitie, als je al met een flesje malt bier betrapt word, nou dan kun je op dezelfde kritieken gaan zitten wachten. Groet van Kiki
Hebben jullie de docu gister gezien dan? In Engeland weten ze echt wel raad met drank! En daar gaat 't echt heel ver. En we hebben het niet of dat ene glaasje wijn in de zoveel tijd... Maar ja, we hebben het over Engeland! Daar is 't gewoon extreem, die kunnen ons met z'n allen onder tafel zuipen! Zwangerschapspolitie.. ik heb er geen behoefte aan. Ik hou me aan de regels en kan heel goed voor mezelf zorgen! Gaan ze dan ook ff de drugsgebruiksters controleren? :
Ik vind het echt te triest voor woorden..... Misschien dat ze ingrijpen bij overmatig gebruik... Maar onder normale omstandigheden... vind ik dat iedereen dat vooral voor zichzelf uit moet maken en dat een ander daar werkelijk niets over te zeggen heeft!
het gaat vandaag idd over drugs echt heel zielig een kleintje wat raar ligt te huilen omdat het geen drugs meer krijgt ik vind het niet kunnen maar dat is mijn mening