Huidprobleempje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door WendyB, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Hallo,

Sinds ik zwanger ben het ik van die hele kleine huid uitstulpseltjes (sorry ik weet er geen ander wordt voor!).
    Ik merk ook dat er steeds weer eentje bij komt.
    Het is heel irritant, want ik zit er steeds ongemerkt aan te krabbelen, maar je kan het niet wegkrabbelen ofzo.

Wie weet hoe het heet en of het na mijn zwangerschap weer weggaat?

Liefs Wendy.

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    bedoel je losse stukjes huid die groeien? wij noemden dat thuis altijd 'wild vlees', is niet helemaal hetzelfde, maar lijkt er op. ik heb dat ook sinds ik zwanger ben, voornamelijk op mijn borsten. dat is niet iets dat uit zich zelf weer weg gaat, maar wat je wel weg kunt laten halen als het vervelend o hinderlijk is. als je het niet vertrouwd zou ik even langs de ha gaan. die kan kijken of er niet een ontsteking onderhuids zit bijvoorbeeld.

3. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Ja een soort van stukjes huid, in eerste instantie denk je aan pukkeltjes.
    Ik heb niet het idee dat ze groeien of zo.
    Het zit inderdaad wel in mijn hals.

Ik heb al geprobeerd iets op het net te vinden, maar helaas nog geen resultaat.

Liefs Wendy.

4. erdtub

erdtub Actief lid

1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    ik had erover in een tijdschrift gelezen , in dat kleine uitstulpingen bevind zich een soort vloeistof ofzo dat het zelfde ruikt als je vruchtwater zodat je baby na de geboorte meteen de borst kan vinden...hoop dat je er wat aan hebt

5. erdtub

erdtub Actief lid

1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    ik dacht dat je het op je borst had .... :oops:

nee als het op je hals is zijn het fibromen (zoek daar mee even op google) en dat kan de huisarts zo wegverbranden...veel succes

Deel Deze Pagina