heeft er iemand tips voor mij ik ben al van af 23 oktober aan het klungelen met mijn gezond hij ik ben in middels ruim 26 weken zwanger het begon met een op gezwollen gezicht daar heb ik uit eindelijk een zware kuur voor gehad want ik bleek een flinke onsteking in mijn gezicht te hebben dat is gelukkig over maar sinds die tijd blijf ik snotteren konstant de bij holtes dicht zitten slijm op hoesten heb inmiddels al 3 doosje hoedt drank er door heen 2 homeopatich en 1 bizolvon ook al verschillende sneussprays gebruik ben ook al bij de dokter geweest van hem ook weer neusspray gehad en ik moest 2 weken met zout oplossing op snuiven en gorgelen maar dat is in middels ook al weer 3/4 weken gelden en eigelijk wil ik niet weer naar de dokter want ik wil geen kuur de baby heeft al genoeg te lijden door dat ik steeds ziek ben en bij de vorige kuur voor die nsteking heeft mijn lichaam heel erg gereageert kreeg uitslag hard kloppingen kon bijna niet eten en anders moest ik spuggen waar door ik in 1/2 weken 10 kilo was af gevallen dus heeft er iemand nog tips om van de verkoudheid en het slijm op hoesten sorry voor het lange verhaal