stond net onder de douche en toen bedacht ik me ineens: zouden er ook "zwangerschapsregenbroeken" bestaan ? tja, ik ga op de fiets naar mn werk (ook met hondeweer), dus heb altijd een regenpak bij me. maar straks als ik ook een buikie heb, kan ik die broek denk ik niet meer aan. als het hondeweer is, ga ik denk wel met de auto, maar als het een beetje regent..
mt xl toch wel... zijn altijd van ie mega dingen hihi maar wel lollig had e rnog niet oevr nagedacht! hahahaha
die dingen zijn zoo groot..volgens mij kan je die zelfs tot over je buik heen trekken! Lache he waar je wel niet allemaal aan denkt! kus miek
Je staat raar te kijken hoor! Die dingen passen niet goed meer, maar onder m'n buik gaat het nog wel. Zit niet echt confortabel, maar het gaat. De regenjas is wel lang genoeg dat ie er nog overheen valt.
Die dingen passen niet goed meer, maar onder m'n buik gaat het nog wel. Zit niet echt confortabel, maar het gaat. De regenjas is wel lang genoeg dat ie er nog overheen valt.[/quote] ah ,dus jij hebt al ervaring?
Ik heb gewoon een hele grote regenbroek, vorige week heb ik hem nog aangehad, het verbaasde me wel dat ik hem gewoon aankreeg Zelfs mijn regenjas ging nog dicht.
Zonnetjes, de enige oplossing voor dit probleem is volgens mij niet te hoog ophijsen! (of je moet een XXL broek kopen)
Hihi, Zonnetjes die vraagt om een regenbroek.. Even serieus, ik denk dat je uitkomt op een grote maat.
Denk het ook. Heb tot eind december ook op de (brom)fiets gezeten. Ik had gewoon een oude regenbroek vanmijn vader aan. XL Daar paste ik gelukkig "normaal" in. Denk dus of extra grote maat of een poncho... groetjes Jodi