hallo allemaal hoop dat iemand me kan helpen. was zwanger. ik heb 16 maart een echo gehad daaruit bleek dat er niks meer te zien is van een zwangerschap nu heeft mijn verloskundige dit allemaal netjes uitgelegt over hoe en wat maar goed helemaal van slag en toen vertelde ze dat er een eitje op springen stond nou daar denk je dan ff niet verder over na op dat moment . s,avonds met de koffie hadden we het er nog ff over enz alle 2 helemaal down we zijn optijd na bed gegaan en hebben toen ook nog gevreeen . maar nu .. 20 maart begon ik te vloeien donkerrood/bruin best veel moet ik zeggen althans meer dan ik gewend ben als. dus ik dacht nou dat is snel dat ik weer ongi ben terwijl ze zeiden dat het nog wel ff kon duren. zaterdag ook nog ff en die avond eingelijk niks meer . sins zondag heb ik eingelijk alleen maar een beetje roze bij het afvegen en af en toe een drupje bruin heel licht in mijn inleg kr. heb de vk gebeld vd week met het verhaal nou het enige wat ze kon zeggen dat het geen normale ongi is maar verder zei ze niks . snap er echt niks meer van kan ik nu alweer zwanger geworden zijn en dat dit een innessteling is? hebben dat weekend van 13 maart ook nog gemeenschap gehad . wie herkent dit ? of kan dit nog van de mk zijn ? volgens de echo was alles weg en goed zaten veel eitjes en stond er een op springen . liefs nic
Hoi, Ik heb ook een keer zoiets gehad. Ik wist nog niet eens dat ik zwanger was en verloor toen een vruchtje met idd bloed. Ben er toen mee naar de ha geweest om het te laten bevestigen. Een paar weken later bleek ik nog steeds zwanger te zijn. Dit was dus 1 van een 2ling die ik toen ben verloren. Misschien is het hetzelfde?
ja het zou kunnen maar kan het dan zo laat komen ? want mijn laatste ongi was 5 jan dus zou 5 maart rond de 8wk moet zijn maar zagen toen alleen nog maar een leeg vruchtzakje en toen na een nega test gebeld en moest komen voor echo dat was de 16e maar hier was niks meer op te zien ook geen vruchtzakje . eind van de dag 5 maart heb ik een bruinig slijmpropje verloren maar heb er verder niet bij na gedacht dat het mis kon zijn want ik dacht zelf dat dit aan de echo lag en die avond ervoor hadden we ook nog gemeenschap gehad dus zocht er eingelijk niks achter liefs nic
Tsja, het idee van een eitje op knappen, een paar keer geklust... Wat voor idee je er dan bij hebt maakt voor de zwemmers niet zo veel uit! Goede kans dat het weer een innesteling was, zeker als je VK zegt dat het zeker geen ongi is... Ik zou even afwachten en jezelf goed in de gaten houden. Moet je van de VK nog een zw.sch. test doen over een poosje of je HcG weer laag is? Misschien kun je dan sowieso met een week of 3 een testje doen als je in de tussentijd niets hebt gemerkt van een ongi oid. Dan weet je het pas zeker! Nog een tip misschien: neem tot die tijd even de rust om ook het verdriet te verwerken. Het gaat nu misschien wel erg snel voor je, en over een nieuwe zwangerschap kan niemand je nu wijzer maken. Maak je geen zorgen en sluit het verhaal op een goede manier af. Anders voel je je misschien straks heel gek wanneer je weer zwanger blijkt en ben je er nog niet aan toe.
bedankt voor je reactie gaat zeker wel snel dan klopt .je bent dan niet bewust aan het klussen om het maar zo te zeggen en het weekend van de 13e al helemaal niet want toen dachten we nog dat ik gewoon zwanger was . mijn cyclus is nog niet eens op gang en dat kon ook nog wel ff duren zei ze . dus had wel zoiets van dat is snel nu al weer ongi maar toen ik er over na ging denken dacht ik wel van nou een eitje op springen en dan ongi nee niet echt de combi toen ook ff gebeld . is zeker even afwachten wel lastig hoor je wilt graag weten waar je aantoe bent en zeker voor mijn werk, werk dan wel in een winkel maar is wel zwaar wat het pakwerk betreft en kan het niet maken om nu alleen ma kassa te gaan draaien dat kan ik niet maken voor mijn collega,s . want je wilt dan ook dat het goed gaat hoe snel het dan ook is gegaan. maar ze heeft niks gezegt van een hcg test, alleen als het er maandag nog is ook al is het net zo weinig als nu dan ff bellen en maakt ze echo . het lieft bel ik morgen al weer erg he dat men zo ongeduldig kan wezen om te weten wat er nu is . liefs nic
Van een tweeling kan sowieso niet want als je zwanger bent maak je geen eisprong. Tja het kan van alles zijn het kan een evt innesteling zijn maar ook heel goed wat restjes wat is achter gebleven
nou dat dacht ik zelf ook al want dan hadden ze de16e nog wel iets kunnen zien op de echo . liefs nic
Ik wist niet dat je op een echo kan zien dat er "een eitje op knappen staat". Die eitjes zijn toch kei klein? maar goed, ik denk een kwestie van afwachten. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn innestelingsbloedingen waren redelijk klein, 2 keer een beetje bij het afvegen. Weet niet innestelings bloedingen ook zo heftig kunnen zijn. Succes ermee in ieder geval en hopelijk behoor je tot de zwangeren!
nou dat wist ik dus ook niet maar het schijnt van wel dat zei mijn vk ook toen ik het haar vertelde . het is inderdaad afwachten is wel raar precies 4dg na de eisprong en 7dg na dat je het vruchtbaars bent een bloeding had wel maar 1 dag best veel en een ochtend verder alleen ma een beetje weet ook niet of dat kan met een innestel vandaar ook deze vraag hier liefs