wat is dit?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Muisje88, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hallo vk, sinds vannacht is me opgevallen dat ik geen afscheiding heb in mijn ondergoed alleen als ik naar de wc ga te plassen en ik veeg af van beneden heb ik het idee dat er uit mijn vagina wat komt. Het papiertje is dan ook echt nat maar lijkt wel een gelige kleur op te zitten. Kan dit wat zijn of is dit heeel normaal?

Ik had overigens vanaf zaterdag menstruatiekrampen en na vanmiddag in de douche te zijn geweest is het weg. Ze hebben maandag ctg gedaan en met een inwendige echo gekeken en toen zat alles nog dicht bmm was 3.7.

Alvast bedankt!!!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi,

klinkt als niets vreemd. Je hebt de ene keer gewoon meer afscheiding dan de andere keer. De krampen zijn nu weg, maar kunnen ook weer komen. Als het niet met regelmaat is kun je het gerust afwachten. Wellicht is je kindje deze week ineens wat dieper gezakt. Maar ook daarmee kun je gewoon over tijd raken.

Groeten Brigitte

3. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hoi Brigitte,

Ik had net alweer wat slijm op het wc papier en als ik het tussen mn vingers bewoog werd het wit.
    Neem aan dat het volkomen normaal is?:)

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Geeft niets, je kunt nog wel een tijdje slijm houden. En wittig is prima. Als het jeukt moet je alleen even de HA bellen.

Groeten Brigitte

5. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ok bedankt voor je snelle antwoord Brigitte! Nog een goeie zwangerschap!

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Dank je wel, jij ook!

Deel Deze Pagina