Cadeau bruiloft schoonzus en versieren hotelkamer

Discussion in 'De lounge' started by Angellove90, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

Mar 2, 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Hallo dames,

8 maart trouwt mijn schoonzus aan de andere kant van Nederland. We gaan de dag van tevoren al samen met de familie naar het hotel waar het feest gehouden wordt, en zullen hier dan 2 nachten blijven. Nu ben ik op zoek naar een mooi cadeau om ze cadeau te doen, namens mijn vriend, onze dochter en mijzelf. Ze hebben wel gevraagd om een envelopje, maar toch vinden we dat een beetje simpel om te geven.

Nu hebben we al het idee om een mooie zilveren fotolijst te laten graveren en deze mee te nemen. Op de dag zelf laten we een mooie trouwfoto meteen afdrukken bij een plaatselijke fotograaf. Deze willen we dan 's avonds tijdens het feest geven. Ook heb ik een offerte opgevraagd om 2 witte duiven op te laten na de kerkelijke inzegening.

Hebben jullie misschien nog originele ideeën om een leuk cadeaupakket of een cadeau te maken/kopen? Ze zijn nog bezig om hun eigen huis te bouwen, dus cadeau's voor hun interieur of tuin zijn niet echt handig. Verder zijn ze wel een beetje "degelijk" (in een goede zin natuurlijk). Een weekendje weg doen ze eigenlijk al vaak zelf, en een huwelijksreis regelen gaat ons budget iets te buiten (helaas)..

Verder wil ik graag hun bruidssuite mooi versieren. Hebben jullie naast de gebruikelijke rozenblaadjes en een badpakket nog leuke ideeën? Hiervoor geldt ook dat we iets moois willen doen, niet de hele hotelkamer op z'n kop zetten, of zo iets.

Alle ideeën zijn welkom!!

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Qua cadeau zou ik mij aan de wensen van het bruidspaar houden, het gaat er tenslotte om wat zij graag willen en niet wat jij leuk vindt.
    Al zou ik er dan wel iets leuks mee doen, tot iets moois vouwen en in een boeket steken of in zo'n dikker fotolijstje samen met andere versiering.

3. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

Mar 16, 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kijk is op vakantieveilingen.nl mischien dat je een veiling kan winnen voor een leuk bedrag bvb een weekendje in een hotel
    Of een diner in de buurt

Of verpak het geld orgineel dus niet in een envelop maar idd verwerkt in een boeketje of in een grote balon

Of maak een leuke mand met kleine kadotjes
    Zo als laat je dochter wat maken
    En dan dat leisje met een foto
    Mischien iets ludieks van een herinnering er instoppen ;)
    En dan en kado bon of zo
    En dan evetueel nog wat geld er in

Nou ja hoop dat je er wat mee kan

En voor de hotel kamer mischien iets van kaarsjes
    En anders een hoop balonnen op bed :p
    Of idd rozen blaatjes

4. mam1985

mam1985 Actief lid

Apr 6, 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had rozen blaadjes op bed met in het midden een fles champagne met 2 glazen. Misschien kan je ook glazen laten graferen? Als er een bad is, kaarsjes neerzetten en een fles lekkere olie.

5. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

Mar 2, 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Bedankt voor jullie ideeën! Had ook al gelezen om het geld in een uitgehold wit brood te doen, voor de wittebroodsweken, vond ik ook wel grappig.

Verder is de champagne een leuk idee, maar m'n schoonzus drinkt geen alcohol. En ik wil niet op m'n geweten hebben dat m'n zwager in slaap valt door de hele fles champagne.. ;)

6. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Geld idd leuk verpakken en dan geven

Voor vrienden hebben wij ooit de hotelkamer versierd met plastic bekertjes met water op de vloer.... Overal? Ja overal!!!!! Hadden 1 pad gemaakt naar de badkamer zodat ze bekertjes konden legen en niet eerst naar bed;) (moet erbij zeggen dat haar ouders eigenaar waren van t hotel en dat we ze eerst ff 20 bekertjes hebben laten omkeren voor ze naar de echte bruidsuite gingen waar lekker rijst in bed lag ballonnen in bad etc

7. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Ik zou ook geld geven maar dan leuk verpakt. Bijvoorbeeld een geld boom.

Versieren van hotelkamer: bijv helium ballonnen, hartjes confetti, (nep) kaarsjes

8. tikigo

tikigo Bekend lid

Oct 16, 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou me ook aan de wensen van het bruidspaar houden. Dit is wat hun graag willen en wie weet willen ze er 1 groot cadeau van gaan halen.

Bij ons hadden ze een spaarpot laten graveren in de thema van onze trouwkaart en daarin het geld gedaan. Natuurlijk wel zoveel mogelijk kleingeld.... Is nog leuk om te tellen ook en je daarna iets moois om weg te zetten.

9. augustus

augustus Niet meer actief

champagne glazen laten graveren waar ze mee toosten.
    Of een taartschep en mes later graveren en die dag gebruiken.
    Geld in een helium balon laten verpakken.
    Digitaal fotolijst waar je die zelfde dag al foto's op zet.

Share This Page