4 positieve testen maar al een week last van bruine afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jegg112, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jegg112

jegg112 Nieuw lid

13 sep 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Ik ben nieuw hier maar heb al veel info gekregen door het lezen van alle verhalen. Het volgende: vorige week dinsdag (exact 1 week geleden) begonnen met donkerbruine afscheiding. Elke dag een klein beetje en soms wat bruin/rood bloed (1 of 2 vegen). Afgelopen zaterdag was m'n NOD en daar kwam niks... Nu heb ik 4 testen gedaan en allemaal positief. Op zich blij maar de bruine afscheiding blijft.. Hoe kan dat? Moet ik me zorgen maken?

2. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Hallo Jegg112,

Ik weet niet precies wat dit is..
    Wel weet ik dat veel vrouwen tijdens de zwangerschap hier last van hebben, en is niets ernstigs!
    Maar het is natuurlijk nooit overbodig om, als je het toch niet vertrouwd, een huisarts om advies te vragen.

En natuurlijk, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en succes!!:)

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb het met beide zwangerschappen gehad tot de derde maand. En heb 2 gezonde kids op de wereld gezet. Zolang je geen krampen hebt, hoef je je geen zorgen te maken. Bij een ech bleek dat bij de nnesteling een bloedpropje was ontstaan die heel langzaam weg ging.

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ten eerste gefeliciteerd! Zou idd even tegen ha zeggen als je t niet vertrouwt. Wordt je waarschijnlijk gerust gesteld.

5. Ior

Ior Niet meer actief

gefeliciteerd? :D
    zolang je er geen krampen bij hebt, en het word geen helderrood bloed, is er niets aan de hand. Lekker van je zwangerschap genieten

6. jegg112

jegg112 Nieuw lid

13 sep 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal! Bedankt voor jullie reacties... Toch morgen voor de zekerheid bellen met de huisarts, dan is ie ook op de hoogte!

Ook bedankt voor de felicitaties!!

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Worden de testen wel donkerder? Zo ja denk ik dat je ondanks dat misschien toch iets te weinig progesteron aanmaakt die ervoor zorgt dat de bloeding compleet stopt. Niks ernstigs in dat geval. Zolang je geen krampen en stolsels verliest is er meestal niks aan de hand. Wel kun je idd even de ha bellen voor je eigen gevoel.

8. jegg112

jegg112 Nieuw lid

13 sep 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je berichtje! De testen worden wel donkerder dus dat is wel positief. Alhoewel ik 1 test had van de Trekpleister (eigen merk zs) en deze gaf binnen 5 minuten een +. Wanneer ik een dag later keek, was er alleen een streep te zien van negatief. Met 2v5 van de Kruidvat beide positief getest en worden wel donkerder.

Ik heb geen krampen of stolsels maar wel last van steken in m'n onderbuik. Kleine steekjes, geen helse pijn maar onwennig! Ik kan pas morgenvroeg naar de HA dus ik zal het daar ook nog wel voorleggen maar misschien zijn er anderen die dit ook hebben gehad?

Deel Deze Pagina