Nou, de pijntjes die ik had.. waren waarschijnlijk van het indalen en van dat de baby een groeispurt heeft gemaakt.. Dat vertelde de verloskundige. De baby is nu compleet ingedaald en ligt vast. In hoeverre zegt dit iets over wanneer de baby komt?
niks, bij mij was Dano al rond week 30 compleet ingedaald, en bij andere vrouwen gebeurt dit pas tijdens de bevalling. ik ben ingeleid met 38 weken.
Eliza is ingedaald tijdens de bevalling. Ik denk dat het weinig zegt over wanneer je gaat bevallen maar het is wel een prettig idee dat het kindje vastzit in je bekken!
helaas helemaal niks.. die van mij was volledig ingedaalt met 28 weken en bij de controle daarna lag ze vast.. en ik loop nog steeds ben nu bijna 42 weken!
die van mij is al met 28 weken volledig ingedaald, erg lastig en pijnlijk bij het plassen nog steeds geen bevallingstekenen dus zegt niks denk ik...
bij mij ligt ie ook al met het hoofdje naar beneden maar weet niet of het nu echt vastligt denk t niet hihi voel m nog te veel wiebelen....hii
Hey das gek. . . mijn mannetje daalt ook wel eens in, krijg dan ook van die indalingssteken en zo maar hij ligt nog niet vast zegt mijn verloskundige (heb gisteren nog een echo gehad en toen was hij weer uit mijn bekken) dat zou komen omdat zijn hoofdje nog klein genoeg is om weer omhoog te kunnen schieten! Hoe zou dat komen dat daar per persoon zo veel verschil in zit?
Volgens mij ligt het ook aan de hoeveelheid vruchtwater.. wat ik heb begrepen en aan je bekken natuurlijk. Hoe meer vruchtwater, hoe meer de baby kan bewegen.. Maar zeker weten doe ik het niet.
mijn kleintje ligt ook al vanaf week 30 ingedaald. maar zegt niets over de bevalling. hij mag wel iets eerder komen maar voorlopig nog niet hoor
zegt niks over een evt eerdere bevalling! beide zwangerschappen vroeg ingedaald en beide zwangerschappen overtijd! Zoontje 41+5 en dochtertje 41+1! Dus helaas haha