net zwanger en trouwplannen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marbo, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Hoi allemaal,

Nu ik zwanger ben, zouden wij graag binnen niet al te lange tijd willen trouwen. Zijn hier meer dames met die plannen? Hoe ver zijn jullie en hebben jullie al een datum geprikt?
    Het lijkt mij leuk om hier tips, leuke weetjes en adressen te verzamelen!

Groetjes,

Mariel

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik kan je niet helpen maar wil je wel even feliciteren met je voorgenomen huwelijk.
    Wij gaan ook nog wel trouwen maar dat zal pas volgend jaar worden denk ik...

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihi, ik ben pas getrouwd en bleek toen al heeeel pril zwanger te zijn!
    best bijzonder.......

In elk geval veel plezier met de voorbereidingen en dan niet te veel stressen he voor de bruiloft!

4. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik was 7 weken zwanger toen ik getrouwd ben, das best bijzonder :)

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik ben vorige week in het huwelijk getreden en was toen iets meer als 25 weken zwanger. Wij hebben het heel bescheiden gehouden, zonder groot feest of veel genodigden. Ben achteraf erg blij dat wij het zo hebben gedaan, want na een halve dag was ik echt doodmoe en blij dat ik weer thuis was. Na de geboorte geven wij een trouw cq. kraamfeest met BBQ voor alle familieleden en vrienden.
    Heb een geweldige dag gehad, lekker intiem met alleen onze beide ouders erbij. Lekker ongedwongen, niets moest en alles mocht!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik was ook zeven weken zwanger toen we getrouwd zijn :D
    Was een heel bijzonder idee. Daarbij kreeg ik m'n rok nog net vast die dag :p HAHA :D

7. matheo

matheo Lid

2 okt 2007
    64
    0
    6
    bediende
    Wij hebben ook besloten om te trouwen toen we wisten dat ik zwanger ben. Ik zal 6 maanden zwanger zijn als we trouwen op 7 juni.
    Wij hebben heel veel geluk gehad om op het allerlaatste moment nog een zaal te vinden.
    Mijn trouwkleed is een gewoon kleed van Pronovias maar het is een maatje 48 (ik heb normaal maatje 36) zodat mijn buik erin kan en de rest gaan ze volledig inleggen en aanpassen op mijn lichaam.
    Ik vind het heel bijzonder om te trouwen met ons kindje in mijn buik en ook mijn vriend vindt dit heel speciaal. Het is voor ons allemaal nogal snel gegaan maar we zouden niet gelukkiger kunnen zijn.
    Ik hoop dat jij ook een beetje geluk hebt met het vinden van een zaal enzo.

Groetjes

8. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    onze bruiloft staat al een dik jaar gepland.. en nu ben ik dus zwanger.., we trouwen over 5 weken, een groot feest met alles erop en eraan! hebben er erg veel zin in!

9. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Onze bruiloft was al 11 maanden van te voren gepland, ik ben in februari gestopt met de pil, in mei was ik zwanger en ik ben in Juni getrouwd, ik kon mijn trouwjurk nog ruim aan.....maar is best bijzonder, met zijn drietjes....ook al was ze nog maar 2,28cm ;) ;)

10. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    is het nog mogelijk binnen niet al te lange tijd zoiets te plannen? De meesten plannen een jaar van te voren, maar ik zou graag binnen 2-3 maanden alles rond hebben!

11. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    wij hebben begin maart besloten dat we gaan trouwen. we trouwen 13 juni en ik ben dan 32 weken. alles was nog vrij makkelijk te regelen, maar het ligt er natuurlijk wel aan wat je wil. wil je een groot feest of in besloten kring?

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja ligt eraan hoe je het wil vieren, vaak voor een zaaltje moet je wat langere tijd wachten zeker in de weekenden. Hou je het simpel en besloten dan kan je redelijk snel trouwen. Zodra er een dag vrij is om in ondertrouw te gaan kan je min. 2 weken daarna trouwen, er moet twee weken tussen de ondertrouw en trouwen zitten. Wij zijn 6 maart in ondertrouw gegaan, en 26 maart getrouwd..dit alles hebben we eind februari laten vastleggen dus wij waren in 1 maand tijd getrouwd :D

13. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi hoi

Ik en mijn vriend zouden eigenlijk 19-09-2008 gaan trouwen, maar vanwege de zwangerschap trouwen we nu op 06-06-2008. Dit in verband met de jurk. Ik had de jurk namelijk al gekocht en zo en hij kan niet uitgenomen zoveel. Wij hebben de bruiloft daarom verschoven, maar het is inderdaad vrij lastig om op korte termijn een zaal en een band en dergelijke te regelen. Daar moet je net geluk mee hebben. Succes!

14. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Wat snel zeg! Dat klinkt al geruststellend. Ik ben niet zo van de traditionele bruiloften en zou het leuk vinden om in een klein gezelschap in een mooi landhuis te vieren, lekker eten enz, maar feestzaal niet nodig. Heeft iemand nog leuke adressen/locaties die niet superbekend zijn,maar wel leuk/romantisch?

15. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha onze trouwdag stond al gepland maar ivm met miskraam hebben we hem laten staan als de vorige zwangerschap geod was gingen we wel eerder trouwen en daarna ff 2 maandje safe gedaan en nu ben ik precies 6 maand als ik trouw en ik trouw om half 3 met diner receptie en feest alles erop en eraan, en mijn jurk laat ik maken, heb hem al uitgezocht (het model en stof) de naaister ging mee en nu moet ik 4 weken van te voren komen voor de maten en de laatste week om aan te passen.

succes.

je mag blij zijn dat je met zijn drieen mag trouwen zeg ik elke keer want mijn vriend vind het alleen voor de foto s jammer maar vinden we wat op en dit is de perfecte jurk maar was ik niet zwanger dan was het ook een hele anders.

16. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Onze bruiloft staat nu bijna een jaar gepland. Begin juni gaan wij trouwen, dan ben ik ongeveer 22 weken zwanger.

Mijn ervaring is dat wanneer je niet in het weekend of op een vrijdag trouwt je best een bruiloft binnen een korte tijd kunt voorbereiden. Wij hebben in elk geval geen jaar nodig. Wat ik wel fijn vind is dat je wanneer je ruim de tijd hebt om een bruiloft te plannen je rustig na kan denken over bijvoorbeeld welke fotograaf, trouwlocatie enz wilt boeken.

Succes met de voorbereidingen!

17. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    is best snel te doen hoor. Alleen zou ik dan niet op vrijdag of in t weekend trouwen, dan heb je meer kans dat alles al vol zit. Wij hebben bijna alles binnen 4 maanden geregeld geloof ik, en we hadden geen leukere locaties kunnen hebben :D :D

18. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Wij zijn getrouwd toen ik 34 weken zwanger was. 3 weken daarvoor hadden we het definitief besloten, dus in die 3 weken tijd hebben we alles geregeld. Van jurk tot ring etc. Nu wilden we een lekker zomerse en relaxte dag (16 juli), dus geen strakke pakken, maar lekker op slippers (de gasten ook). aansluitend met een een leuk clubje elders een bbq gehouden. Was een super dag en zou hem zo weer overdoen! :)

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij zijn getrouwd toen ik 23 weken zwanger was van Sam. En we hebben het in 7 weken gepland. Ook wel thuis gevierd maar wel met 70 gasten.

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ben nu 7 weken zwanger en trouw eind mei, dan ben ik bijna 14 weken zwanger :)

wat een geregel is het wel zeg

Deel Deze Pagina