Hej, Ik ben pas 7 weken en de meeste broeken krijg ik niet meer dicht, of op het nippertje dicht en dat zit nu ook niet echt makkelijk. Is dit normaal? ( dit is trouwens mijn eerste zwangerschap )
ja hoor dit kan allemaal. Iedere vrouw reageerd anders op een zwangerschap. Als je kleding of te strak zit of gewoon niet lekker meer, zou ik gewoon lekker overgaan op zwangerschapskleding. Dit heb ik na 12 weken gedaan, omdat ik gek werd van mijn "normale" broeken. Dat je nu je kleding bijna niet meer past kan komen door je darmen en andere ingewanden. Alles moet nu natuurlijk wijken voor de beeb. Ik heb zwangerschapsbroeken bij de H&M gehaald (spijkerbroeken). Niemand die ziet dat het zwangerschapskleding is (dus als je het stil wilt houden ook erg makkelijk), maar het zit gewoon veel comfortabeler. En vooral naarmate je zwangerschap vorderd Gefeliciteerd trouwens en geniet lekker van je zwangerschap!
ik heb ook al positie broeken dus kan goed zijn. is wel lastig soms vind ik want ik wil nog wachten met vertellen maar sommige zien het al aan me. verder zeg ik geniet van je buik
ik had met 10 weken mijn eerste positiebroek, verder nog een poos gedaan met broeken een maatje groter die ik nog had liggen
Goh, wat ben ik hier blij mee! Ik dacht al dat ik de enige was die na 6 weken nog maar in 1 broek past! Nu ga ik morgenochtend toch even snel shoppen voor zwangerschapsbroeken Hier ook eerste beebje, spannend!
Klinkt misschien stom, maar ik wil nog geen positiebroek kopen omdat ik nog zoiets heb van , ja stel je niet aan je bent net een paar weken zwanger.
Koop dan een broek een maatje groter. Is ook fijn voor straks ná de bevalling, wanneer je geen zwangerschapskleding meer aan wilt en je gewone kleding nog niet past.
kan ik me voorstellen, lijkt zo overdreven he. Maar als het knelt, is het wel beter voor je buik. Maar een groter maatje kan ook. En anders nog even met een elastiekje door het knoopsgat als je dat al niet doet. Of jurkjes aan (eventueel met een legging eronder). Of een rokje met elastieken band ofzo . Maar niet je lichaam pesten omdat het 'overdreven' lijkt ofzo hoor. Juist nu zetten je darmen uit en maken plaats voor je baarmoeder. En juist nu gebeurd er een heleboel vanbinnen.
Is per persoon natuurlijk heel verschillend. Ik droeg pas met 14-15 weken positiekleding. Daarvoor droeg ik gewoon hele lage spijkerbroeken van Indian Rose, later met een stiekje tussen knoop en knoopsgat. Die kan ik dan fijn na de zwangerschap ook weer aan.
Hier 15 weken en pas al me kleren nog. 1 spijkerbroek begint iets strakker te worden nu. maar voor de rest pas ik alles nog, wel 4 kilo aangekomen
Ik vind me broeken ook niet lekker meer zitten ik. Ik persoonlijk zou ook nog geen positiekleding willen kopen. ik draag veel legings met iets langs en leuks er over heen of broeken met elastise band. En gelukkig wordt het een beetje mooi weer dus is misschien rokken ook een optie. Gefeliciteerd trouwens en succes met kleding uit zoeken. Gr Tam
Ben vandaag 18 weken zwanger. Alles begint nu een beetje strakker te zitten maar heb nog steeds mijn eigen kleren aan.
Ik kreeg m'n broeken niet meer dicht toen ik 13 weken was, heb vanaf die tijd ook elke dag gewoon een vrijetijds broek aangehad.
Ik krijg mijn broeken ook niet meer dicht hoor. Ik ben net toevallig de stad in geweest om een paar broeken te kopen waarin ik nog wat kan groeien en die nu ook passen. Dat komt na de zwangerschap ook wel goed uit.
Ik heb van mezelf al broek maat 42 en bovenmaat 38/40 dus ik vind het voor mezelf gewoon een drama dat ik nu mijn broeken niet meer dicht kan.
Ik heb ook nog steeds mijn eigen kleren aan, ik geloof dat het nu ook ietsje strakker word maar zolang het nog niet hoeft. Heb inmiddels wel positiekleding gekocht. Ben nu 1 kilo gegroeid
het is heel verschillend, ik heb tot 20 weken me eigen kleding met gemak kunnen dragen, en het is niet zo dat ik me kleding normaal groter koop, me buik groeide gewoon niet supersnel...vond het wel prettig...