10 maanden en 2 weken geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. Nu heb ik al die tijd last van iets hards in mijn buik net boven mijn navel. Als ik een bepaalde houding aanneem bv op mijn zij liggen voel ik het zo naar beneden drijven dan schrik ik en wil dan voelen maar dan trekt het zeg maar weer mijn buik in en voel ik het niet meer. Het klinkt misschiens raar maar afentoe denk ik... Misschien ben ik zwanger en voel ik het kindje bewegen ( zo een gevoel heb ik dan ) Ook als ik in bad lig lijkt het omhoog te drijven ik probeer dan weer te voelen maar weer geen succes. Als ik mijm buik uitzet komt het omhoog maar als ik dan weer wil voelen ' drijft ' het naar beneden. Voor mijn gevoel is het iets hards en net zo groot als ongeveer een grote sinaasappel. Ben al verschijnende keren bij de huisarts geweest en hij kan niets voelen, ook zijn er cellen weggenomen uit mijn baarmoeder maar daar was niks mis mee. Ik voel het ook niet altijd, niet iedere dag maar zeker wel 3/4 keer per week. Ik krijg 6 juni een echo mischien dat ze me dan meer kunnen vertellen. ( hoop ik aangezien mijn huisarts niets voelt ) Heeft iemand dit meegemaakt? En kan iemand me hier iets meer over vertellen? Het lijkt mijn niet gezond...
Aah, hier is je topic. Je had het er bij voeding al even over. Hopelijk kont er niets geks uit de echo, maar vinden ze wel waar het vandaan komt. Wat anders ben je vast niet gerust.. Succes!
Ja ging goed ze konden niets vinden.. Nu moet ik weer naar de ha en dan weer een vervolg afspraak maken voor een uitgebreid onderzoek, is toch eigenlijk niet normaal dat je zo vaak terug moet komen en het zo'n 6 weken duurd dat er een keer plek vrij is.
Cyste? Nog nooit van gehoord?.. Heb het is opgezocht en je krijgt zoveel verschillende, snap er niets van. Kan het ook dat ik hem dan weer wel voel en dan weer niet? En wat voor cyste moet ik precies opzoeken? Weet je dat toevallig??
Ik denk wel dat je zoiets ziet op een echo. Ga niet teveel googelen, daar wordt je alleen maar bang van. Als er echt iets zat hadden ze het vast wel gezien. Misschien zijn het je darmen?
Nou ik ben ook echt gestopt met googelen krijg er weer de kriebels van, zou best kunnen moet volgende week weer dus dan zal ik het even overleggen met de ha.