Ik had de streep bij de eerste zwangerschap ook al heel snel. Maar nu nog geen streep te bekennen. . . Alhoewel. . . o nee dat is straie (?) die ik van de vorige zwangerschap heb overghouden haha. Tja en de tepeles, die worden er niet mooier op zal ik maar zeggen. Groetjes
hier vanaf een week of 24 een streep. vind het ook wel geinig. donkerdere en grotere tepels al vanaf het begin eigenlijk. borsten gingen ook gelijk twee maten groeien! gelukkig puilt mijn navel (nog?) niet uit; dat vind ik zo'n raar gezicht. hij is wel veeeeel minder diep geworden, dus wie weet wat er nog komt. heb van een vriendin gehoord dat de streep soms niet meer weggaat. zou ik niet erg vinden; het is toch iets van dat je een kindje hebt gedragen.
ik heb wel al een streep lopen tot mijn navel. normaal zag je die ook wel heel licht maar nu wordt hij donkerder
Niemand reageerd ook op je vraag he. Die streep duidt aan waar de buikspieren uit mekaar wijken om plaats te maken voor de groeiende baarmoeder. Hij gaat zelf weg na je zwangerschap, maar kan best lang duren. Dit komt door de zwangerschapshormonen die zorgen voor een vermeerderde productie van het pigment melanine.
ik heb die streep nog nooit gehad. ik denk ook niet dat hij nu bij de derde ineens wel zal verschijnen. best jammer want ik vind het een heel apart gezicht. ik zou ook niet weten waar hij vandaan komt.