Zwangerschapsstreep

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Yasmijn78, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hier ook nog steeds de streep (is ook nog maar 1,5 week geleden maar goed...). Daarnaast ook nog een horizontale 'streep' van de keizersnee, dus staat mooi haaks op elkaar....;(
    Het litteken van de keizersnee zal blijven, maar ik hoop toch wel dat de linea negra snel verdwijnt...

2. fafa

fafa Niet meer actief

Ik draag mn streep ook met veel trots hoor :)

Je kan lelijkere bewijzen van een zwangerschap met je meedragen.

Dus ik zeg ook: lekker in bikini deze zomer!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb hem ook nog steeds, ben 6 en halve week geleden bevallen en zou toch blij zijn als ie weg zou gaan. Maar goed, dan nog een buik vol striae, en dat zal nooit weg gaan..

4. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bij mij duurde het ruim een half jaar voor ie weg was. Hij kwam pas in de laatste weken van de zwangerschap tevoorschijn. Nu begint ie weer langzaam te verschijnen. Ga er vanuit dat ie niet voor de winter weg is...

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Bij mij is hij nog iets zichtbaar, maar hij was ook nooit opvallend geweest. Ik heb gelezen dat daar een hele tijd overheen kan gaan voordat het weg is, maar in de meeste gevallen verdwijnt hij gewoon helemaal;) Verder was m'n navel ook donkerder en dat is nu weer helemaal bijgetrokken.

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    mijn zoon is inmiddels 1,5 jr en ik heb hem nog steeds. haha ik vind het wel cool.
    Hij is wel icht hoor maar je hoeft niet te zoeken. ik had hem tot ver over mijn navel tot 10cm onderborstbeen denk ik. nu alleen nog onder de navel

7. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    Tijdens de zwangeschap niets gemerkt van een streep, pas na de bevalling. Was na een half jaartje ongeveer volledig verdwenen...

Deel Deze Pagina