wie weet raad ? 2eitjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 2deWolk, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    Sinds deze maand voor het eerst dat ik het voel.
    Ik heb een positieve ovutest gehad op zondag en maandag duidelijk aan de rechterkant mijn eisprong gevoeld.
    ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk, want ik kan dan soms
    niet zitten van de steken.
    Nu is het zaterdag en voel ik dus aan de LINKERKANT! allemaal trekken hetzelfde gevoel als ik maandag heb gevoeld bij mijn eisprong. zal ik nog een ovutest wagen? of kan het gewoon niet dat er 2 eitjes springen per maand? links en rechts? ik moet heel eerlijk zeggen dat die pijn echt eisprong pijn is en dat ik wederom niet kan zitten van de steken... :( iemand enig idee?
    P.s. een innestelling is het nu te vroeg voor toch? en dan ook nog eens zo links dat kan toch niet?
    alvast bedankt meiden:)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt niet twee aparte eisprongen hebben in een cyclus. Je kunt wel een dubbele eisprong hebben, dan springen er twee tegelijk. Maar niet twee afzonderlijke met een aantal dagen ertussen. Gezien je positieve ovulatietest op zondag en de pijn op maandag, zou ik ervan uitgaan dat je maandag je eisprong gehad hebt.

Jouw pijn links kan ik niet zo verklaren. Ik voelde de innesteling meer in het midden, in de baarmoeder zelf. Al kon ik daarna wel precies aanwijzen waar het zat, dus links of rechts in de baarmoeder. Maar dat was niet ter hoogte van mijn eierstokken of eileiders.

Succes!

3. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    ok dank je wel erg verhelderend. ik ben benieuwd wat de pijn dan wel was, humm misschien al een innesteling..

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    innesteling is na 3 tot 5 dagen na de bevruchitng.. kan goed..

5. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    `dan ga ik me wel een beetje zorgen maken want ik voel het duidelijk links trekken, maar mijn eitje voelde ik heel sterk rechts "springen". We zullen het maar af moeten wachten denk ik dan :( weet iemand hele goede zwtesten die gevoelig zijn waardoor je eerder kan testen??

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De innesteling kan veel langer duren hoor

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zou heel goed een innesteling kunnen zijn hoor. Van Aiden heb ik de innesteling ook duidelijk gevoeld. Het was net alsof iemand aan mijn linker eierstok hing te trekken.

8. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    oke dus links kan? dan hoef ik me geen zorgen te maken over een eventuele bbz?? ik ging al rare dingen denken :( maar wie weet is het ook wel helemaal niks en is het gewoon gevoelig daarbeneden opt moment

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    of het de innesteling is weet je pas als je bewezen zanger bent;)
    maar ik zou me niet gekmaken als ik jou was en lekker even wat langer wachten tot een testzinvol is. Te vroeg geeft toch geen betrouwbaar resultaat (sprak deze "voormalig" testjunkie)

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt inderdaad pas achteraf pas zeggen of je heel misschien de innesteling gevoeld hebt. Niet zwanger is ook geen innesteling, natuurlijk.

Het kan net zo goed iets anders zijn. Buikpijn kan altijd te maken hebben met bepaalde hormonen, je cyclus, enz. En de meesten merken helemaal niks van de innesteling. De innesteling is ook niet op een vaste dag na een eisprong en het proces kan ook veel langer duren.

De plaats van de innesteling in je baarmoeder heeft niks te maken met de kant van je eisprong. Je baarmoeder zit in het midden, achter je schaambeen. Je eierstokken en eileiders zitten duidelijk links en rechts boven je lies.

11. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    ik ben het helemaal met jullie eens, het kan idd net zogoed niks zijn, maar nu ik dit typ voel ik nog steeds die verschrikkelijke pijn aan de linkse kant.
    Toen ik zwanger was van de eerste (ik heb het prikkelbare darmsyndroom) was ik de hele dag aan de diaree (ja sorry lekker smakelijk :# ) en ook nu weer de hele tijd echt rennen naar het toilet, nu denk ik (of het is een buikgriepje) of het is wat anders... humm moeilijk moeilijk, ik blijf me druk maken om de pijn links die zo intens is :(.
    Maar goed we weten over 8 dagen pas echt wat het was :(

Deel Deze Pagina