Ben ik zojuist ongi geworden, heb ik geen tampons niks in huis hahaha en dat op zondag. Wist dat ik iets vergeten was toen ik gister in de winkels liep.... Dus ik maar op de wc blijven zitten (gelijk sacho) Is mijn vriend naar mijn moeder gegaan om tampons te halen hahahahaha 8). Op naar ronde 2 dus maar Ben wel blij dat ik weer uit die onzekerheid ben hor Liefs Elena
Hahaha... wat een verhaal! Ik heb het overigens een keer gehad met toiletpapier... Succes in ronde twee!
Ik heb het ook eens gehad toen m'n vriend en ik een winkel draaiden. Maar ik kreeg m'n vriend met geen stok naar de supermarkt hoor (hij durfde niet)! Moest mooi zelf (met een hele stapel toiletpapier tussen de benen!) Lekker dan...gelukkig was de supermarkt maar 200 meter lopen...
wc papier opvouwen en als maandverband? of zakdoekjes? gut ik heb de raarste dingen al in mijn slip gehad
alles wat absorbeert he, tena lady, zakdoeken, zowel katoen als papier, keukenrol. Mijn probleem is dat ik het altijd vergeet als ik het moet worden en ga werken. dan denk ik altijd wel wat bij me te hebben, maar de praktijk is vaak anders.
had ik nou ook altijd! Zeker omdat ik onregelmatig was (zonder pil). Heb al heel wat toiletpapier versleten ermee! Heb nou standaard een maandverbandje in m'n tas zitten...maar mijn eerste cyclus na de pil, kon ik toch weer op een drafje naar de super hoor! Tas vergeten...
Bij mij juist het tegenovergestelde, voor de zekerheid snel 's ochtends nog wat tampons in mijn tas gooien en bij het opruimen van mijn tas 1x in de zoveel tijd, zo'n 20 tampons tegenkomen
Haha, wat een gedoe he Ik was ze laatst ook vergeten mee te nemen naar het werk, toen was ik al ongi maar had dus geen nieuwe bij me
Hahaha dit is echt weer een vrouwe topic Ik moet mijn tampon/maandverband vervanger erbij zetten : Washandje!hihihih
Ik heb ook al wc-papier en keukenrol moeten gebruiken to-the-rescue Nu probeer ik er steeds op te letten dat ik voorzien ben van maandverband in m'n tas. Het lastige is dat ik al enkele keren onregelmatig ongesteld ben geworden met een wit rokje aan... Gelukkig elke keer er NET OPTIJD bij... Wat is het leven van een vrouw toch hard
elena balen dat je ongie bent geworden zeg! maar goed..nieuwe ronde nieuwe kansen is dan het motto maar (even moeilijk ik weet het bleeeh)...gaat het verder oke met je? liefs Serden
Veel succes in ronde twee Elena! En ook ik heb het wel eens meegemaakt, moest manlief ook even naar de buurtsuper hollen. Gelukkig heeft hij er geen schaamte bij om het te kopen.
Ik ben dus niet de enige die ze niet altijd binnen handbereik heeft hahaha Gelukkig heb ik een lieve vriend en een moeder die heel dichtbij woont vruchtje24 en coco bedankt! Jullie ook suc6 En hoeist met jou Serden? Met mij verder wel okeej hor ben nu wel een beetje opgelucht, jammer dat zoiezo maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen 8) Liefs Elena