Ik ben nu 33 weken en heb helemaal geen zwangerschap streep, volgens mij is het per vrouw verschillend. In het begin dacht ik dat ik hem lichtjes te zien maar daarna trok de streep weer weg en sindsdien geen streep meer gezien/gekregen.
Zo raar, ik had vorige keer een hele brede en donkere streep. Helemaal van boven tot beneden. Is na de zs langzaam weer weggetrokken. En nu, niks! Een witte buik gewoon. En ik krijg ook gewoon weer een jongen. Vreemd hoor....
Ik kreeg het met ongeveer 30 weken en is nog steeds niet helemaal weg ^^' maar mag niet klagen haha! Is het enige wat überhaupt nog van de zwangerschap te zien is van wat ik ook in de omgeving hoor is het heeeel wisselend.
Bij mij was het al te zien bij 16 weken ongeveer. Heb nog niet het idee dat het donkerder wordt, ben nu 20 weken. Dus wie weet komt het nog, of niet... Ben trouwens in verwachting van ons eerste. Grappig om te lezen dat het dus bij elke vrouw verschilt.
Ik vind het ook heel mooi en was dan ook blij toen ik rond week 30 een streep ontdekte. Hij is na de bevalling nog bijna een jaar blijven zitten. Dat vond ik wel handig, want zo kon iedereen zien waar die lovehandels vandaan kwamen. Nu hij verdwenen is wordt het tijd om die laatste 3 kilo er maar eens af te sporten
Met 20 weken had ik zeker al een streep. Over m'n hele buik. Van m'n navel naar boven en beneden En nu zit ie er nog steeds moet zeggen dat ik m nu wel beu begin te raken.
Nooit zo'n streep gehad. En daar ben ik blij om, want eigenlijk vind ik 'm niet zo mooi ... Dus ik hoop dat ie nu ook niet meer gaat komen!
Ik kreeg hem ook heel laat, ook rond 30 weken. Vond het vervelender dat ie daarna niet weg wilde haha. Heeft nog een jaar geduurd!
Mijn vriend vroeg vandaag wat ik voor streep op mijn buik heb.. Hier is de zwangerschapsstreep sinds kort dus aanwezig .
Wat grappig zeg dat er veel vrouwen zijn die hem niet mooi vinden bij mij is dat het enige wat nog over is na de zwangerschap dus vind hem best bijzonder dat het na zo,n lange tijd nog te zien is