Zwangerschapsstreep

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TotosDawn, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake7

Cupcake7 Lid

19 aug 2015
    21
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 33 weken en heb helemaal geen zwangerschap streep, volgens mij is het per vrouw verschillend. In het begin dacht ik dat ik hem lichtjes te zien maar daarna trok de streep weer weg en sindsdien geen streep meer gezien/gekregen.

2. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Zo raar, ik had vorige keer een hele brede en donkere streep. Helemaal van boven tot beneden. Is na de zs langzaam weer weggetrokken. En nu, niks! Een witte buik gewoon. En ik krijg ook gewoon weer een jongen. Vreemd hoor....

3. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg het met ongeveer 30 weken en is nog steeds niet helemaal weg ^^' maar mag niet klagen haha! Is het enige wat überhaupt nog van de zwangerschap te zien is :p van wat ik ook in de omgeving hoor is het heeeel wisselend.

4. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste dochter had ik hem wel, bij de tweede niet. Nu ook nog niks te zien.

5. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Bij mij was het al te zien bij 16 weken ongeveer. Heb nog niet het idee dat het donkerder wordt, ben nu 20 weken. Dus wie weet komt het nog, of niet... Ben trouwens in verwachting van ons eerste.

Grappig om te lezen dat het dus bij elke vrouw verschilt.

6. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Ik vind het ook heel mooi en was dan ook blij toen ik rond week 30 een streep ontdekte. Hij is na de bevalling nog bijna een jaar blijven zitten. Dat vond ik wel handig, want zo kon iedereen zien waar die lovehandels vandaan kwamen. Nu hij verdwenen is wordt het tijd om die laatste 3 kilo er maar eens af te sporten :D

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Met 20 weken had ik zeker al een streep. Over m'n hele buik. Van m'n navel naar boven en beneden En nu zit ie er nog steeds;) moet zeggen dat ik m nu wel beu begin te raken.

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nooit zo'n streep gehad. En daar ben ik blij om, want eigenlijk vind ik 'm niet zo mooi ... Dus ik hoop dat ie nu ook niet meer gaat komen!

9. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kreeg hem ook heel laat, ook rond 30 weken. Vond het vervelender dat ie daarna niet weg wilde haha. Heeft nog een jaar geduurd!

10. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Mijn vriend vroeg vandaag wat ik voor streep op mijn buik heb.. Hier is de zwangerschapsstreep sinds kort dus aanwezig ;).

11. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Haha, hier toevallig sinds gisteren (35 weken zwanger), heeeel licht.

12. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    Wat grappig zeg dat er veel vrouwen zijn die hem niet mooi vinden bij mij is dat het enige wat nog over is na de zwangerschap dus vind hem best bijzonder dat het na zo,n lange tijd nog te zien is

Deel Deze Pagina