Hoe vaak gebruik(te) jij hem? Ik heb er 1 en probeer zo min mogelijk te luisteren. Maar voel me deze week best onzeker en heb hem nu 2x gebruikt.. Daarvoor 2 weken niet.
Van 11 weken tot een week of 18 dagelijks gebruikt... Tijdens mijn eerste zwangerschap ook. Helaas is onze angelsound kapot maar goed voel het zeer duidelijk bewegen elke dag.
Is dat niet slecht om hem dagelijks te gebruiken dan? Ik had vanmorgen samen met mn dochter geluisterd. Ze vond het zo leuk!
M'n verloskundige raadde hem sterk af omdat het geluid ondraaglijk is voor je baby. Het is gewoon hartstikke zielig Ze zei ook dat zo'n angel sound schijnveiligheid is omdat je vaak je eigen hart hoort.
Het verschil tussen je eigen hart en het hartje van je kindje is heel anders hoor dat hoor je duidelijk. Vaak zeggen VK niet gebruiken omdat veel het hartje niet kunnen vinden en dan heel onzeker worden. Als het zo slecht zou zijn geloof ik nooit dat ze verkocht zouden worden.
Ik heb er geen en als ze bij de echo's het hartje laten luisteren is het eerste wat ze doet, maken dat ze wegkomt. Onze kleine vind het duidelijk niet fijn. Ik moet wel zeggen dat ik nu ik haar voel een stuk geruster ben
ik heb een ander merk.. heb hem welgeteld 4 weken gebruikt en daarna voelde ik humpie goed bewegen! heb hem ook eigenlijk alleen gebruikt om het hartje aan familie te laten horen!
Ik heb er een... Ene keer gebruik ik hem 2x per weg, en nu deze week al 3x achter elkaar ivm buikpijn en even de bevestiging hebben, Denk als ik de kleine goed voel ( voel hem helaas nu nog helemaal niet ) dat het een stuk minder word. Vorige zwangerschap elke dag gebruikt ivm extreem rustig kindje in de buik en dus bevestiging van het hartje willen hebben.... Hartslag dat verschil is onwijs duidelijk!
Ik heb een angelsounds en vanwege voorgaande miskramen en onzekerheid super fijn. Van 14 - 20 weken 1 a 2 keer per week, nu steeds minder omdat ik uk goed voel. Heb wel altijd heel kort geluisterd, om het inderdaad niet te lang vervelend te laten zijn...
Toevallig kan ik er van de week een via mp ophalen. Niet zozeer omdat ik onzeker ben, maar het lijkt me gewoon leuk om te horen Maar ik wacht nog even 2 weken met hem gebruiken. Dan heb ik weer een afspraak bij de vk, en gaat de vk zelf ook luisteren. Eerst maar eens afwachten hoe makkelijk zij het hartje vind. Mijn placenta ligt trouwens aan de voorkant, heeft dat nog invloed op het wel/niet makkelijk vinden?
Ik heb een angelsound niet omdat ik onzeker ben maar wilde dat wel eens proberen. Gister het hartje voor t eerst gevonden..zo mooi ! En eerlijk gezegd wel heel fijn zo voor de echo
Ik heb er één en ik vind er niets aan Dacht dat het mij de geruststelling zou geven die ik na drie miskramen wou... Maar als ik wil luisteren, word ik al nerveus als ik het ding nog maar uit het doosje haal Met twaalf weken dacht ik het hartje te horen, met veertien weken ontdekt dat dat mijn eigen hartslag was en die van baby gevonden. Met zestien weken vond ik geen hartje als ik plat lag, twee dagen later wel als ik op mijn zij lag. Sindsdien niet meer geluisterd, welgeteld keer of 4 uit het doosje gehad. Begin de baby nu te voelen dus verwacht niet dat ik hem nog vaak uithaal...
Ik heb een angelsound en geregeld luister ik even, zodra ik het hartje heb gevonden zet ik hem weer uit.
Ik heb er geen omdat ook al hoor je op dat moment van gebruik een hartje het toch een uur later fout kan zijn. Ik heb bij mijn eerste mk nog geen 12 uur voordat het fout ging de beeb nig geIen en hartje gehoord. Voor mij heeft hwt geen meerwaarde meer. Plus dat het wel schijnt dat de staling/geluid helemaal niet zo goed is.
Nee, de vk heeft toch zo'n ding en daar moet je toch regelmatig heen! Voel het kindje elke dag bewegen, is volgens mij veel belangrijker.