Hoi! Afgelopen donderdag begon het bruinverlies, vrijdagavond werd het iets donkerder bruin/donkerrood(meer bruin dan rood). Ik heb 3 maanden terug een mk gehad dus ik dacht ooh nee, daar komt het. Maar afgelopen zondag stopte het, maar nu opeens toch weer heeel licht bruinverlies. Pff, ben zo bang dat het toch doorzet. Heb ook bloedverlies bij mijn zoontje gehad en dat is goed gegaan, 3 x zelfs helderrood verloren. iemand ervaring met bruinverlies dat stopt maar toch weer terug komt? Het bruinverlies is meer (licht)bruine afscheiding en heb het alleen met afvegen.
Ik weet wat je meemaakt. Ik heb drie gezonde kinderen en 1 miskraam gehad. Ik heb bij alle drie meerdere keren gevloeid tot twaalf weken. Dan was het weer over een paar dagen en dan komt het weer, zelf bij mijn zoontje hele stukken verloren onbegrijpelijk dat hij er nog in zat zei de huisarts want mijn baarmoeder stond zelfs open. Ik snap hoe je je voelt want het in zenuwslopend. Maar ik probeerde mezelf altijd voor te houden zolang ik geen krampen kreeg dat het goed was. Dit komt omdat ik bij mijn miskraam vreselijk kramp heb gehad. En dat het bruin is dat had ik ook vaak dagen dan weer een paar dagen niet en dan had ik het weer maar bij stopte het wel bij twaalf weken gelukkig. Maar hoop dat het bij jou zo snel mogelijk stopt.
Ook ik heb bruine afscheiding.. eigenlijk alleen savonds.. maandagavond wat.. dinsdagmorgen wat.. hele dag verder schoon..dinsdag avond wat.. vanmorgen was het weer schoon en niet meer gehad tot nu toe..VK zei ook dat het zonder krampen en helderrood verlies geen kwaad kon..was eigenlijk heel normaal.. Ik heb het nog nooit eerder gehad en ik schrok me rot.. mijn zorgen zijn er niet minder om, maar weet ook dat de kans dat het goed zit groter is dan andersom...daar ga ik dan maar vanuit, maar zorgen maken doe ik zeker.... Knuff
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ben nu bijna 6 weken en heb al een hele tijd bij het afvegen slijm met een ietsie donker kleurtje. Dacht zelfs al dat ik ongi was 2½ week geleden. Gisteren de test gedaan en die was positief (tot mijn stomme verbazing). Ook de VK gebeld en m'n verhaal uitgelegd. Nu kan ik 8 dec. voor een echo. Dit is direct na onze vakantie want volgens het echobureau is er volgende week nog niet veel te zien. Ik ga er van uit dat het goed gaat maar hou in m'n achterhoofd dat het ook nog mis kan gaan.
Hoi! Ja moeilijk om rustig te blijven he? het is al zo'n spannende periode en dan dit er ook nog bij. Ik heb dan afgelopen dinsdag 2 x met afvegen wat gehad daarna gestopt en nu nog steeds niks Ik weet sinds vanmorgen dat ik ook een blaasontsteking heb, misschien komt het ook wel daardoor?iets geirriteerd of zo? Ik heb 1 december m'n eerste echo, ben dan precies 7 weken en als het goed is zien we dan ook het hartje..hoop het zo! Ik had bij mijn zoontje vanaf week 6 , 3 x rood bloedverlies, echt bloeddruppels in onderbroek wat overging in een paar dagen bruin. Dus ik weet uit ervaring dat het alle kanten opkan gaan...pff spannend hoor!