hoi ik ben benieuwd of er dames zijn ie last hebben of hadden van erge hartkloppingen halverwege de zwangerschap maar die tijdens de zwangerschap toch over zijn gegaan bedankt alvas
Ik had ze regelmatig, helaas mis gegaan dus ik weet niet wanneer het gestopt zou zijn maar ik had ze echt vanaf dag 1
Ik heb het ook sinds ik 8 weken zwanger ben ofzo en tot nu toe nof steeds. Vorige zwangerschap ook tot aan de bevalling gehad. Ben bekend met lage bloeddruk en dan komt het ook wat vaker voor begreep ik?
Ik heb ze ook regelmatig. Heeft te maken met het extra bloed dat word aangemaakt/dat moet worden rondgepompt. Heb ze al een hele tijd met enige regelmaat. Soms helpt het om op mn linkerzij te gaan ligge .
Het was over het moment dat dat kind eruit was... Nog ff uitzitten! Ik herinner me dat ik het ook echt zo naar vond maar de eerste weken na de bevalling was ik het alweer totaal vergeten! Sterkte!
jammer hoopte op andere antwoorden haha ik heb idd ook een lage bloeddruk en als ik op mijn linkerzij ga liggen wordt het alleen maar erger heb nu paar keer op mn rechterzij gelegen maar voel me dan zo schuldig omdat ik lees dat de baby dan minder zuurstof krijgt ed maar ik wordt er echt gek van bij mijn vorige zwangerschap had ik er af en toe last van maar nu is t echt heftig heb ook gehoord van mid pregnant drop dus hoop heel erg dat dat het is en na 24 weken minder wordt
Bij mn eerste had ik het meteen, ging mis met 16 weken maar na de bevalling bleef dit oom nog 1maand aan houden... Deze zwangerschap vanaf week 10 tot 16 gehad, daarna een stuk minder sinds 20 wk en nu ook nog wel eens last van maar niet regelmatig. Eens per week ofzo.
Hier enorm vanaf week 12 tot de bevalling. Altijd als ik ging liggen en kon er vaak niet van slapen zo benauwd!
Ik ook. Heb een lage bloeddruk en hoge hartslag. Mijn hart en bloedvaten blijken ook wel wat moeite te hebben met zich aanpassen aan de zwangerschap, dus krijg er ook medicijnen voor.
Hier derde zwangerschap met hartkloppingen, ging vorige keren over na de bevalling. Merk wel dat het erger is in rust als ik die dag veel gedaan heb, en als ik plat ga liggen, op mn zij gaat het aardig goed!