Ok, rare vragen bestaan niet, alleen rare antwoorden zeggen ze wel eens.. maar toch... Ik heb sinds een paar dagen last van vochtverlies uit mijn vagina. Weet niet waar het vandaan komt en het komt spontaan, tenminste dat idee heb ik. Ik krijg dan echt een natte broek. Nu heb ik niet het idee dat het urine is, want het ruikt er niet naar... vandaag heb ik het al 1 keer gehad. Een tijdje geleden heb ik ook een paar dagen ontzettende jeuk gehad in mijn schaamstreek en tijdens die periode rook het ook niet zo lekker als ik naar de wc moest en mijn broek naar beneden deed. Heeft dit allemaal verband met elkaar? En heeft dit ook met de zwangerschap te maken? Is dit 'gevaarlijk' of schadelijk of wat dan ook? Ik maak me niet zo heel snel ongerust, maar vind dit toch niet zo prettig...
hoi, als je jeuk hebt en je afscheiding ruikt, dan heb je waarschijnlijk een schimmelinfectie. Daardoor kun je meer afscheiding hebben, die je af en toe als "plonsje" verliest. Zolang het niet blijft lopen is het geen vruchtwater. Ik zou even naar de huisarts gaan en laten kijken. Waarschijnlijk krijg je dan medicijnen tegen de schimmelinfectie en dan is het zo opgelost! Mirjam