Hallo meiden, Ik kwam dit filmpje tegen op YouTube en had zo iets van dit wil ik met jullie delen! Tip: je ziet ALLES dus als je daar niet tegen kan niet kijken! Verder vond ik persoonlijk deze vrouw een kanjer!! Ze doet het lachend!! Natural Birth of the Trama Triplets. - YouTube
Inderdaad respect hoor!! En wat een buik had die vrouw!!! Enne ik vind die man maar rustig reageren.. Totaal geen zichtbare blijdschap! Mijn man stond meteen bij mij toen onze zoon op mijn buik werd gelegd. Hij wilde hem meteen zien en mij kussen.. Deze man blijft zitten en kijkt maar beetje toe tot hij geroepen wordt voor de navelstreng..
Wat een kanjer inderdaad zeg die moeder!! Respect!! Ik vond van 1 wondertje bevallen al zwaar die was dan ook wel 8 pond haha
Tja de baby'tjes zijn natuurlijk wel wat kleiner omdat het er 3 zijn. En ze heeft er al 2 gekregen dus alles is al opgerekt. Dat scheelt! Dit filmpje helpt me niet echt om minder op te zien tegen de bevalling!
Hier net zo, vooral mijn 3e ging makkelijk, in 45 min tijd de complete bevalling gedaan, incl placenta, persen was hier 5 min.
Zo zij is wel dapper hoor! Ik heb nog nooit eerder een bevalling durven te bekijken vanaf het down-under perspectief.... Brrrrr, maar het kost haar weinig moeite zeg en dat 3 x.
Voor de dames die tegen hun bevalling opzien? Die zien na dit filmpje nóg erger tegen hun bevalling op... Mygosh!