Ik ga 27 augustus trouwen. Het officiele gedeelte op gemeentehuis en dan lunchen met familie. Het echte feest komt later, na de bevalling. Ik wil iets leuks aan, iets speciaals, maar geen witte trouwjurk. Ik ben nu 25 weken zwanger. Iemand tips?
http://www.tiffanyrose.com/nl/maternity/clothes/wedding-dresses.html?partner=google_NL_weddings-gb¤cy=EUR&gclid=CP6jkNiGy7gCFUUd3godB3EAhQ ik wil hier eentje kopen...ze zijn zo mooi!
Leuk zeg, ik herken het ik ben met 27 weken getrouwd. Maar ik had wel een echte trouwjurk. Puur toeval hoor. Ik zag hem in de sale en toen moest ik hem hebben. Wil je wel heel erg veel plezier wensen en geniet van jullie dag. Maar wel luisteren naar jezelf hoor. En alvast gefeliciteerd
Leuk! Wij trouwen 9 augustus. Ik ben dan 30 weken zwanger. Ik heb wel een echte trouwjurk. Maar ik heb hem via marktplaats van een vrouw overgekocht voor 50
Ik ben afgelopen maandag getrouwd. Ik had een leuk knal groen jurkje gekocht via Hip & Zwanger Webwinkel Positiekleding Een hele leuke webwinkel met een prima service!
Hier een mooie, soort galajurk gekocht bij een winkel in arnhem. Schoonmams heeft m voor me vermaakt lak voor de trouweij, was toen 24 weken zwanger
Ik ben 3 weken geleden getrouwd op 2 juli, met 33 wkn zwanger... Ook alleen ceremonie en daarna lunchen... Heb ook een jurkje via internet besteld. Geen trouwjurk, maar toevallig wel een witte. Ben ff de naam vd site kwijt...