Pfff die warmte!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door ccwomen, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ohhh wat is het warm he vandaag, heb er flink veel last van en word er sago door!!! bahhhh!
    Mn voeten zien er al helemaal niet uit van t vocht en niks staat leuk en zit lekker kwa kleding.....:(
    Ga straks lekker zwemmen met mn schoonzus en neefje in t zwembad heerlijk ff afkoelen, hoop dat t helpt!!!alleen vind ik mn bikinie helemaal niet mooi meer staan en voel me echt een dikke koe.... en ben ook al heel dorp afgeweest voor een mooie tankini maar kan niks vinden!:x
    Baal momenteel overal van geloof ik haha...
    Zo ff klagen hoor, :p
    Sterkte meidens die er ook zo'n last van hebben!!!!!!!!

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    gewoon rustig blijven..
    Kleren aan doen die lekker (luchtig) zitten en vooral niet druk maken dat je er als een dikke koe bij loopt..( ook al voelt t zo..)want koeien wegen zo'n 600 kilo en daar kom ik zelfs nog niet aan toe.. ( bijna 125 kg nu )

Men laat je wel lopen hoor!!

Ik zou willen dat ik een schoonzusje met een zwembad had.. Dan ging ik zelfs in opnderbroek en bh nog wel in.. ( zwempak past dus echt niet meer he..)

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hahahaha ik ben nog niet zover als jij en zit gelukkig vandaag en morgen nog met airco op mijn werk. Maar bijv gisteren was ik vrij en toen had ik hetzelfde als jij nu. In mijn bikini was ik net een rollade en elke stap was er 1 teveel. Dikke enkels, dikke handen, door het vocht in mijn handen gingen mijn gewrichten pijn doen en steeds krachtverlies in mijn handen met als gevolg dat ik alles (waaronder een vol glas cola) uit mijn handen liet vallen.

Eindresultaat: een dikke, zwetende, huilende rollade die op de grond in de keuken haar cola op zat te dwijlen...

Nog een paar weekjes meid, hou vol!

gr. van één van je vele mede-dikke-koeien

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    :) Grappig beeld :)

Ik denk dat iedere zwangere zich zo voelt.
    Ben vanmorgen heel vroeg opgestaan, zodat ik nog kon genieten van de koelte. Stond ik om 8:00 al te strijken!
    Daarna echt de heel dag op bed gelegen...pfff Vind dit niet meer leuk. Ik kan me ook moeilijk toe zetten om goed te drinken...maar moet wel natuurlijk ;)

5. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Pff, hier nog 1 die het helemaal gehad heeft!!!!!! Normaal hou ik wel van dit weertje maar nu.......Wat je zegt, kleding zit niet lekker, alles plat, zweetvoeten, op gezette handen en voeten. Van mij mag de kleine nu komen. Heb net een ven gekocht voor aan het plafon voor in mijn sl.kamer, je moet er toch niet aan denken dat je uren ligt te puffen in deze temp. Ach wat klagen we weer he, tja tis wel voor een goed doel! Meiden succes verder! Liefs Carolina

Deel Deze Pagina