hallo dames, heb even een kleine vraag. ben precies 4 weken geleden bevallen van een wolk van een dochter maar ik heb even een vraagje over wanneer je weer je eerste menstruatie KAN hebben. bij aidan had ik dit pas na ruim 9 weken. heb bij hem ook echt 6 weken gevloeid. bij hayley heb ik maar 2 weken gevloeid en de 3de week echt miniscuul (echt zoals laatste dag normale menstuatie) nu heb ik al 2 dagen enorme menstruatiekrampen in buik en rug en begin ik ineens weer helderrood bloed te verliezen. kan dit een eerste menstruatie zijn of een nabloeding? lijkt me nml zo snel...
Ben je niet toevallig meer gaan doen? Het kan nog gewoon bij het vloeien horen. Je baarmoeder mond is pas na 6 weken weer gesloten.
nee ik heb niet het idee dat ik meer doe dan een week geleden. ik vind het vreemd dat ik zo'n buikpijn heb. ben nml niet iemand vd paracetamol maar heb er gisteren een genomen. maar wist ook niet dat je bmm pas na 6 weken dicht was!
Ik zou even contact opnemen met je verloskundige en overleggen, is volgens mij echt te vroeg voor menstruatie en als je zo'n pijn hebt zou ik je toch even na laten kijken. Succes en nog gefeliciteerd met je kleine meid!
ik neem aan dat je bedoelt als je geen borstvoeding geeft? dan duurt het namelijk heel lang, bij mij pas nadat ik gestopt was met 8 maanden
Ik heb maar 1 dag gevloeid en was op de dag nauwkeurig, 6 weken na de bevalling ongesteld. vanaf toen gelijk met de pil begonnen.
Na de eerste bevalling heb ik 1 week gevloeid en was op de dag nauwkeurig na 4 weken weer ongesteld. Met de tweede ging het precies zo.