Beetje rare vraag misschien, maar ik stel hem toch!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MamaMiaatje, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Hallo,

Gisterenavond heb ik per ongeluk wat tandpasta doorgeslikt en ben nu ruim 8 weken zwanger. Kan dit kwaad voor de kleine in m'n baarmoeder?
    Ik heb op de verpakking/tube gelezen welke stoffen erin zitten, maar lijkt me niet echt goed tijdens de zwangerschap?
    Het gebeurd me anders nooit en zal je net zien dat het nu ik zwanger ben wel een keer gebeurd.
    Ik baal er stevig van!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee joh, over dat soort dingen moet je je ECHT geen zorgen maken, dan wordt je helemaal gek :) . Natuurlijk kan dat geen kwaad.

3. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Dit is al je zoveelste topic of iets wel of niet goed is voor de kleine. Eén advies: relax!
    En OT: nee, dat kan geen kwaad. Iedereen slikt wel eens wat tandpasta door.

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Vond dit een beetje een harde reactie totdat ik je berichten even ging nakijken ts... relaxed meid! Je moet je niet overal druk om maken want dan wordt het nog een onzekere zwangerschap voor je. met een poep en een scheet open je al een topic. en dan stel je je vraag ook nog eens aan de vk?!

Nogmaals... relax!!!

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Meid, je bent zwanger en niet ziek! Zoek even duidelijk op wat je wel en niet mag in je zwangerschap, en voor de rest niet gek doen en gek denken!

Zwanger | Voedingscentrum hier staan voedingsadviezen.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jij maakt je echt veel te veel druk om alles. als ik net als jou moest leven werd ik gillend gestoord! geen aanval maar dit is echt niet gezond hoor. ( al die dingen waar je je druk over maakt) zoals handen wassen enzo. misschien tijd om een beetje hulp te zoeken?

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vraag me toch een beetje af hoe je je vorige zwangerschappen bent doorgekomen? Was je toen ook zo snel in paniek? Want dat is echt veel slechter voor je kleintje dan wat tandpasta (en een nachtje niet slapen, verkouden zijn, worstjes uit blik etc).

Blijf alsjeblieft gewoon je tanden poetsen, eten en ademhalen!

8. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Waar bemoei jij je mee! Als je niet normaal kunt reageren, dan graag geen reactie! Niet ieder persoon is hetzelfde als jij hoor.
    En als ik me goed voel bij de manier waarop ik leef en daar geen problemen mee heb, hoe durf je dan te zeggen "misschien tijd om hulp te zoeken". Ten eerste ken je me helemaal niet en ten tweede ben ik misschien wat overbezorgd, so what, heb jij er last van?
    En dit is ook niet als een aanval naar jou bedoelt, want zo zit ik niet in elkaar, ik wil met niemand ruzie. Ieder z'n eigen mening, maar ik vond die van jou een tikkeltje te ver gaan als ik het mag zeggen.

Maar goed laat maar, sluit dit topic maar, want ik dacht dat je hier al je vragen en onzekerheden kwijt kon, maar helaas niet.

9. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    PFFFFFFFFFFFFF, laat maar. Ik ben mijn vorige zwangerschappen prima doorgekomen en ga niets uitleggen verder. En trouwens, het ging niet over één nachtje niet slapen hoor, maar al één tot twee weken niet slapen. Moet je even goed lezen. Geen aanval hoor naar jou. En nu stop ik met reageren, dank iedereen voor de reacties.

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
    Kijk jij ook wel even uit dat je geen adem haalt op de snelweg want die stoffen die daar in de lucht zitten :p.

11. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @mamamiaatje: meid relax!! Ik ben nu zwanger van ons eerste ukje, maar hoop me niet druk te gaan maken over tandpasta.
    Tuurlijk kun je hier al je vragen kwijt, maar blijf wel realistisch;)

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

so gepikeerd...:$ bedoel het goed hoor;) maar zoek het verder fijn uit. zeg alleen dat het niet gezond is. dat je je overal zo druk om maakt is schadelijker denk voor je kind als een keer tandpasta door slikken of worst uit blik eten. je ziet toch aan alle reacties hier dat je niet op de juiste manier nadenkt over alles;)

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zit net eens ne topics te lezen... En jeetje wat moet jij t moeilijk hebben zeggen!
    Je moet eens niet zo zorgen maken om die kleine dingetjes!;)
    Tuurlijk is tandpasta niet schadelijk... Eb je daar oooooit wel eens van gehoord? En tuuuurlijk kan je worstjes eten e.d alsdat allemaal kwaad zou kunnen dan zou dt wel algemeen bekend zijn denk je niet...
    Zoals geen rauw vlees, roken, drinken e.d

Miss is het idd geen raar idee om eens met iemand te aan praten ofzo... Je zorgen..
    Zodat je miss ook eens kan genietwn ipv je allemaal druk maken om van die dingen...

Owjaa en laten we dit even voorop stellen... Een miskraam kan je niet zelf 'opwekken'...
    Mocht er iets gebeuren dan is dit omdat het vruchtje niet goed is
    Dus maak je niet zoonzorgen als je iets wel of niet doet dat er wat gebeurt...

Jaa met drugs ofzo.. Als je zwaar verslaafd ben..

14. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Nou, ik ben absoluut niet gepikeerd ofzo hoor. Dat maak jij eruit op. Mij krijg je niet snel gepikeerd hoor, maar vind het ondanks dat jij en anderen mijn vraag misschien overdreven vinden, iets wat je niet zomaar kunt zeggen tegen een ander die je totaal niet kent, of je het nou wel of niet goed bedoelt!
    Ik denk dat als je hier geen vragen mag stellen, wat voor vragen dan ook, of als je niet tegen dit soort vragen kan, dat je dan maar beter "zelf" hulp kan gaan zoeken. Ook heel erg goed bedoeld hoor!
    Nou ja, hoe dan ook, ik zal geen vervelende vragen meer stellen, ik heb er een beetje genoeg van op deze manier.
    Als je dingen soms misschien een beetje anders verwoord, dan komt het al een stuk vriendelijker over.
    Maar goed, het is in orde, niets aan de hand. Klaar zo!

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    TS: iedereen hier probeert je duidelijk te maken dat je echt wat meer moet ontspannen. En ook jouw reacties zijn niet mild..... dan kun je reacties verwachten. Maar goed.

16. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Omg ts... chill ff! Kijk hoe je reageert!

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jaja:D

18. tulip

tulip Niet meer actief

ts, ik ga het toch nog een keer proberen, om je te helpen...

lees anders zelf nog even je berichten geschiedenis na, misschien zie je het dan zelf ook. Het is goed om voorzichtig te zijn, maar dit is in mijn ogen ook wel wat extreem. Ik denk dat je hier druk om maken te veel stress oplevert wat veel ongezonder voor je kindje is dan de vragen die je hier stelt. Misschien heb je een goede reden om zo voorzichtig te zijn, maar praat er anders met je vk over. Ik denk dat je hier wel hulp bij kunt gebruiken.

19. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Je zegt dat je je goed voelt bij de manier waarop je leeft, maar uit je zorgen blijkt juist dat je je onnodig druk maakt over kleine dingen. Natuurlijk mag je hier vragen of tandpasta doorslikken kwaad kan, of worstjes uit blik wel mogen etc, maar het is dan toch ook niet gek dat mensen zeggen dat het onnodig is je daar zo druk over te maken? We willen je gewoon duidelijk maken dat je je te druk maakt over kleine dingen en dat je je dat moet realiseren, maar ik heb het idee dat jij die dingen niet ziet als kleine dingen... Dát is waar je bij stil moet staan, vervolgens kan het misschien wel heel goed helpen het daar met je vk over te hebben. Dat is niet gemeen bedoeld, maar juist heel vriendelijk bedoeld; een gesprek hierover met je vk geeft je misschien wat meer rust, en dat is voor jou fijner en voor je kindje ook.

20. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Dat jullie vinden dat ik overbodige vragen stel is prima, maar moeten in al mijn oude en nieuwe topics nu dingen gezet worden waarmee ik letterlijk voor schut word gezet hier? Beetje oneerlijk en kinderachtig. Dat is toch nergens voor nodig? Daar kan ik gewoon verdrietig van worden. Jullie mening is nu toch in dit topic gegeven?
    Prima, maar laat de andere onderwerpen dan voor wat het is en vul ze niet aan met rare zinnetjes, etc.
    Bedankt! Als ik wist dat ik dit allemaal op m'n hals zou halen hiermee, dan had ik al die dingen nooit gevraagd.
    Ik heb absoluut geen hulp van niemand nodig, ook als is het door sommige personen wel oprecht gemeend. Het gaat prima met mij, ik ben alleen snel bezorgd, daar heb ik mijn redenen voor. Het zou fijn zijn als dat gerespecteerd word............

Deel Deze Pagina