slecht voelen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door moon30, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ben zo'n beetje de eerste 3 maanden doorheen gekomen zonder rare dingen of misselijk etc, maar bij mij begint nu pas t gelazer. voel me al een dag of 4 hardstikke zwak en flauw en barst vd hoofdpijn. op zich is me bloed goed en me bloeddruk is (onder) 70 dus dat valt ook mee.
    wie heeft dit ook?
    heb sinds vandaag ook maar ff gravitamon gehaald (kan nooit kwaad toch)

wie heeft er tips??

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Rustig aan doen! Tijdens je hele zwangerschap verandert je hormoonhuishouding flink. 1x in de zoveel tijd kun je je daardoor rot gaan voelen omdat je lichaam moet wennen aan de nieuwe situatie. Ik heb zelf mijn grootste dip gehad tussen de 16 en 20 weken.
    Tis op zich niet raar dat je je nu even rot voelt. Je zit nu precies in een periode dat er veel hormonen verdwijnen en bijkomen dus daar reageer je misschien op. Gewoon lekker aan toegeven en rustig aan doen. Gezond eten, proberen genoeg te slapen.
    Je zult zien dat je je straks vanzelf weer beter gaat voelen.

Succes meid

3. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap ook. Mijn VK adviseerde mij mmeer te drinken omdat je meer afval stoffen moet afvoeren. Als je dit neit doet krijg je vaak hoofdpijn.

Succes ermee

4. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    oke bedankt.
    en van dat drinken... ik hoor idd dat je 2-3 liter moet drinken.. dat red ik noooooooooit. daar moet ik echt aan werken!!

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Het gaat meer om 2-3 liter vocht, dus hoeft niet persé alleen maar drinken te zijn. Je kan nu bijvoorbeeld ook waterijsjes eten (en dat si nog lekker ook met dit warme weer) of komkommer enzo. Maar meer drinken wil wel helpen om van je hoofdpijn af te komen

Deel Deze Pagina