Zwangerschapssuiker

Discussion in 'Zwangerschap' started by 078mama, Sep 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    dames, ik moet morgen naar de gyn. ( ben normaal bij de verloskundige) mijn suiker was ligt verhoogd vertelde de verloskundige ( nuchter 5,3 en niet nuchter 8,2 ) maar alles bover de 8,0 word doorgestuurd naar de gyn. heb alleen geen id wat ik daar moet doen , weet dat de gyn naar de gegevens gaat kijken en dan beslist of ik daar onder controle blijf of niet en of ik naar de dieetiste moet .... Hoop echt dat ik wat meer zekerheid krijg morgen snap er allemaal nix van ( beetje onzeker nu )

laat morgen wel weten wat ik nu moet gaan doen .

2. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @mamamakka : nuchter was je suiker wel prima zeg ! ben benieuwd wat de gyn er van zegt waarschijnlijk zul je een dagcurver moeten laten prikken ...maar dat stelt niks voor hoor ...

@beatrice : heb je al weer geprikt en weet je daar al wat van ?

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    @ sybje
    vind het zo gek dat ik nu gelijk door moet naar de gyn waarom niet eerst zelf nog een dagcurve doen ?

de verloskundige zei wel dat ze dacht dat ik op een dieet ( mss omdat ik wat overgewicht heb ofzo ?)

maf maf maf nou ja hoop morgen meer te weten .

4. 078mama

078mama Niet meer actief

@Sybje Ik heb gisteren weer geprikt en hoop daar vanmiddag antwoord op te krijgen. Ik hou je op de hoogte!

Ik zei net al bij de nov mamma's dat ik denk ik naast je zat gisteren in het ziekenhuis. We mochten beide gelijk doorlopen ipv die overvolle wachtzaal te gaan zitten. Maar ik kan er naast zitten hoor! Er zijn meer mensen die paars dragen haha

5. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja maar de dagcurver die ze bij de vk doen is wat beperkter dan bij de gyn meende ik ....
    bij de gyn ga je 3 keer prikken en ook gewoon bloed prikken er bij

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik moest trouwens 2 keer prikken en niet 3 keer. 1 keer nuchter en 1 keer 2 uur na mijn ontbijt...

7. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bij de gyn of bij het lab ?
    ik moest toen 3 keer ...1 kker nuchter , 1 keer na het ontbijt en 1 keer na het middageten

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik loop niet bij een gyn dus kreeg dit formulier van de vk om in het ziekenhuis te prikken...

Share This Page