schrale plekken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door BabeBabe, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb last van "schrale plekjes" ..... 1 op m'n tepel, een paar op m'n linkerbovenarm, de zijkanten van m'n knieen en op beide bovenbenen.....ik smeer me elke ochtend en avond in, maar het is al een aantal weken zo en gaat niet weg.... het word ook niet erger, maar gaat ook niet over.........

mensen die dit herkennen of goede tips hebben? ik smeer mij in met verschillende dingen, Mama buikbalsem, Bio-Oil en Echinacea Aloe Vera creme....

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    is het geen exceem? In dat geval kan je bij de huisarts een zalfje krijgen. Of smeren met iets waar calendula in zit wil ook nog wel eens helpen

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb het ook, denk dat het door het winterse weer komt... ik heb het op mn knieen, op mn heupen, aan de binnenkant van mn dijen, op mn enkels... heel raar! sinds een week of 4-5 denk ik...
    ik smeer ook maar braaf in, in de hoop dat het snel weer weg gaat, want soms jeukt het enorm!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik heb het op mijn armen, net boven mijn ellebogen, smeer gewoon ouderwetse nivea!

5. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Bij mij helpt cardiflor zalf heel goed. Deze is wel wat vettig, maar de schrale/eczeem plekjes zijn binnen een paar dagen minder tot weg.

Deel Deze Pagina