hoi hoi allemaal...... heb een vraagje... ik heb best redelijk veel zin in eten, voornamelijk hartigheid..maar wet niet wat ik wil...kan honder dingen in huishalen.. en puntje bij paaltje hoef ik het niet meer. Weet gewoon echt niet waar ik zin in heb, ik heb dit gelukkig alleen nog maar met eten..... stel je voor maar het is zo erritant dat je savonds op de bank zit en je grijgt honger en je weet niet wat je moet gaan eten.... en uiteindelijk stop ik me dan maar vol met manderijnen tja moet toch wat ent is nog gezond ook.. groetjes......
In het begin ook vaak gehad.. Nu begint het bij mij weer, dan maak ik iets klaar en vind ik het ineens zo raar ruiken of geen trek meer in...
Heb ik ook heel erg gehad, de hele dag een trekgevoel maar niet weten waar in. Ik ben over de hele dag maar meer brood gaan eten, en dit heeft wel geholpen.
Ik heb het ook! Ben een ontzettende zeur geworden met eten. Weekboodschappen hoef ik niet meer te doen, ik eet het toch niet op. Ik eet ook alleen maar waar ik zin in heb. Nu zijn dta gelukkig wel gezonde dingen, maar ik kan vandaag ontzettende zin hebben in zuurkool en morgen word ik er misselijk van... Heel vaag allemaal... En ik doe een moord voor tomatensoep....
Kweet er ook alles van. Khaalde ook vanalles in huis en had ik zin in iets was er natuurlijk weer net niks bij waar ik op dat moment zin in had. Kpak me nu telkens wat fruit ofzo als ik zin in iets heb.
erg herkenbaar Mijn kasten zijn nog nooit zo vol geweest. Ik lust op het oog alles, tot het uit de verpakking komt,
Hahaha ook voor mij heel herkenbaar! Haal soms de raarste dingen in huis omdat ik daar opeens zoooooo'n zin in heb, en dan heb ik het 1 keer gehad en hoef ik de rest niet meer. M'n vriend mag steeds restjes opeten Gelukkig lust ik nog wel steeds brood (wel heel wisselend wit of bruin en wat ik erop doe) dus probeer m'n trek zoveel mogelijk te stillen met brood en fruit.
Hm ik dacht dat ik de enige was. Ik hoop dat na mijn zwangerschap me het eten weer wat beter gaat smaken, wordt er soms gestoord van. Wel hongergevoel, maar geen zin in eten.
Nou inderdaad Hier nog zo eentje! Zit ik thuis.. heb ik ergens zin in, ga ik dus naar de winkel.. haal ik het op.. en als ik thuis ben en het uit mijn tas haal denk ik ale: gatver! waarom heb ik dit nou gekocht?!?! Ik leef voornamelijk nog op fruit, en wit brood (bruin brood krijg ik echt niet weg). En af en toe een harinkje hoop dat het gauw overgaat, want ik vind het wel fijn om eens weer iets lekkers te eten wanneer ik honger heb
Wat een gezonde eters allemaal, begin me langzaam te schamen! Als ik naar de winkel ga neem ik ook vaak vanalles mee omdat ik er dan zin in heb, en dan thuis bijna niks ervan neem! Maar als ik echt trek in iets heb, dan grijp ik vaker eerder naar iets van snoepgoed dan naar fruit of brood... Ik eet wel gezond (2x p.d. bruin brood en 's avonds warm en tussendoor ook wat fruit) maar ik snoep ook tussendoor geregeld. Het is dan wel niet veel, maar toch! Als ik dit lees hier, lijkt het wel of niemand snoept en er extra op letten dat ze heel gezond eten... haha schaam me langzaam echt... hihi! Gr. Miranda
nou hier nog een hoor, maar ik eet echt op wat ik heb gehaald snoep, brood, warm eten, fruit maakt niet uit wat
Haha dat heb ik ook wel hoor, maar dan echt met vlagen! Heb ik opeens ontzettende zin in chocolade of chips. Maar gek genoeg ben ik er na die ene keer opeens superflauw van Maar heb al heel wat verschillende soorten ongezonde dingen naar binnen gewerkt hoor
ook ik ken het! heb werkelijk de hele dag honger maar ik krijg ere niks in!heb de hele dag al een vol gevoel!ben zo dus ook al 3kilo afgevallen!weet dat het geen kwaad kan de 1e maanden maar ik heb zoiets ik mo0ey0t toch iets eten?maar het lukt me gewoon niet!
. Kan me voorstellen dat het lijkt alsof iedereen gezond eet, maar ik doe het niet eens bewust haha. Ik ren regelmatig naar de winkel voor een zak chips of snoep, maar thuis heb ik er dan totaal geen zin meer in.. Dus ben idd gezond bezig, maar niet met opzet Oh, en ik eet trouwens geregeld een frikandel speciaal, dat gaat er nog steeds prima in!
lekker is dat he. Dan heb je zo'n zin op iets speciaals te eten nou sta je een hele tijd in de keueken om het heerlijk klaar te maken zit je aan tafel dan heb je geen zin , ben je misselijk je kind beweegt zo erg dat je er niet van kan genieten. Maar ja zal er allemaal wel bijhoren toch
Ik had een beetje de hoop dat het na 12 a 13 weken gedaan was met de andere eetgewoonten. Dat je daarna zegmaar weer gewoon kon eten als eerst, zonder misselijk te worden, of vol etc.... Ik lees dat dit helaas dus niet zo is....
ik vrees dus ook van niet......... maar ben wel bij dat meer mensen er last van hebben.....heb nu zo''n zin in salmejak lollys en ik heb ze niettttttt :x
Frikandel speciaal ja ! haha heb die dingen nog nooit zo vaak gegeten O ja en heb ook sávonds vaak zin in sausijzenbroodje die ik dan nergens meer kan halen (heb ook geen oven) erg irritant