wanneer geboortekaartjes??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabsje, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    hoi hoi,

ik vroeg me af wanneer jullie de geboorte kaartjes zijn gaan uitzoeken en wanneer jullie ze besteld hebben?!
    ik ben nu 26 zwanger en zat er zo is over na te denken om dat maar is te gaan doen, maar ben bang dat de drukker miss zegt dat t een beetje te vroeg is???

liefs sabsje

2. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Uhm ik heb ze zo rond de 30 weken uitgezocht en besteld!
    De drukker zegt er heus niets van, hij hoeft ze immers pas te drukken als de baby geboren is;)

3. Zindy

Zindy Actief lid

31 dec 2008
    306
    0
    0
    Ik heb ze vorige week uitgezocht! Nu nog even de tekst verzinnen die er op komt en dan bestel ik ze!

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Met 30 weken hebben we een kaartje uitgezocht en besteld. Vorige week hebben we de tekst ingeleverd en inmiddels een digitale proefdruk ontvangen.

5. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Wij moeten er ook nog aan beginnen, zat zelf idd te denken rond week 30....

6. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Wij hebben ze vorige week besteld en wachten nu op de proefdruk! Ben benieuwd!

7. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Ik heb ze een paar dagen geleden besteld!

8. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Wij hebben ze afgelopen week al besteld. We wisten al vrij vroeg welke kaart het moest worden en de tekst wisten we ook al. Dus waarom zouden we wachten met bestellen? Kunnen we dat ook weer van ons lijstje afstrepen. Morgen krijgen we een proefdruk, ben heel benieuwd.

9. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Bij de eerste was ik te LAAT!!
    Ik had veel dingen aan mijn hoofd waardoor ik het steeds naar voren schoof. we zouden het net die maandag gaan regelen, maar op zondag werd de kleine al geboren.
    Hierna laten zitten, omdat kleine infectie had, weer nieuwe dingen aan ons hoofd.
    Dus ik had echt spijt hoor!! Ga het deze keer echt anders doen!!

Dus doe maar lekker zo vroeg mogelijk!!!!!!

10. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    toevalligvorige week proefdruk gehad en de kaarten gereserveerd.
    We hebben t gedaan via
    www.geboorte.nl

11. Eefje070809

Eefje070809 Actief lid

2 mrt 2010
    111
    1
    0
    wij hebben ze ookal besteld niet bij een drukker maar lekker via internet.. als je een leuke kaart hebt gezien en je bent al over de tekst uit waarom zou je dan wachten? Je kan het maar vast geregeld hebben toch

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij gaan hem zelf ontwerpen en zijn hier nu dus mee bezig. Het ontwerp leveren we rond 35 weken in, omdat de buikschildering -belangrijk deel van de kaart ;) - met 34 weken gemaakt wordt.

Toevallig gisteren info gevraagd over kosten en mogelijkheden. Op zich is rond de 26 weken wel een normale tijd om eens boeken te gaan halen om ideeen op te doen denk ik.
    Tekst moet natuurlijk ook verzonnen worden en de één heeft daar veel moeite mee en de ander heeft het al helemaal bedacht...

13. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    kaartje hebben we al uitgezocht, alleen de tekst nog.
    Dus zodra we die hebben gaan we ze bestellen.
    Idd, dan is dat al geregeld!!

14. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    maar jongens, hoe kun je een proefdruk bestellen als je de naam nog niet weet?
    ik neem aan dat je de naam toch nog niet doorgeeft?

15. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hoi hoi,

Wij hebben vorige week een proefdruk ontvangen. Ik was al langer aan het kijken naar kaartjes maar echt uitzoeken, bestellen enzo hebben we gedaan vanaf week 33. Ons kaartje komt van www.habari.nl, via internet dus.

Brunchy, je kunt een proefdruk bestellen met een fakenaam, of geen naam doorgeven. Ik zou wel een naam doorgeven want dan zit de print/de kaart er tastbaar uit. We weten dat we een meisje krijgen en hebben haar naam doorgegeven. Eigenlijk is onze proefdruk onze echte geboortekaart, op de juiste geboortedag na dan. We hebben voor de proefdruk de vermoedelijke bevalllingsdatum doorgeven.

Succes met uitzoeken allemaal!!

Groetjes, Kiki

16. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik ben er al vanaf week 14 mee bezig...!
    maar ik maak ze helemaal zelf :D nog 2 te gaan en alvast de tekst voor de binnenkant verzinnen en dan wachten op de kleine..! :D

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Naam, geboortedatum, gewicht en eventueel lengte, kun je sowieso pas na de geboorte doorgeven.
    Dus ondanks dat, kun je best een proefdruk krijgen. Wij weten wat het wordt, dus wij geven wel de naam vast door, maar dit kan altijd nog simpel gewijzigd worden tot het moment dat de kaartjes definitief geprint worden.

18. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Bij onze proefdruk wordt gewoon één van de namen die we hebben gebruikt. We hebben al wel beide namen doorgegeven, omdat we niet weten of het een jongen of een meisje wordt. Dan hoef je als het kindje er eenmaal is alleen nog de definitieve naam door te geven, gewicht, lengte, datum etc. We hebben nu een fictieve lengte en gewicht en mijn uitgerekende datum op het kaartje.

19. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

klink raar maar ik had ze met 26 weken al besteld bij de drukker en nee ze vindne het niet te vroeg bij mij vroegen ze alleen van zo zo je bent wel vroeg he dus zei ik zo van nou dan ben ik daar van af en heb ik geen kopzorgen meer...

dus als je volgende week wilt kijken en bestellen waarom niet beeter te vroeg dan te laat....

20. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Hier ook al een proefdruk binnen. We hoeven alleen nog maar de juiste gegevens in te vullen wanneer hij geboren is. Bij de eerste was ik later, maar we hadden nu al een mooi kaartje gevonden, dus waarom wachten?

Deel Deze Pagina